Jump to content

Civil asset forfeiture impound

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Gebruik in het vervolg de zoekfunctie van WikiGTA, hiermee kun je alle voertuigen vinden door het werk van SummerBase. Het kaartje vind je hier op WikiGTA. Veel plezier ermee. Ik heb nog even zelf een kaartje gemaakt aangezien het niet mogelijk is de kaartjes van WikiGTA hier neer te zetten en het lijkt me handiger om hier ook een kaartje neer te zetten. De Stretch bevind zich bij de groene stip op mijn kaartje.

gtaaok3.gif

Bewerkt: door Advancegta
Ik heb nog één auto nodig, de stretch.

Waar vind ik die?

De stretch is een Limosine, die je bij een gebouw aangegeven op de kaart hieronder vindt. Ook zul je hem tijdens een paar hoofdmissies moeten gebruiken. Veel succes verder ;)

strechik2.jpg

Bewerkt: door M4X

De Stretch is te vinden voor het hotel in Ocean Beach waar je de laatste stunt uithaalt in de missie 'Accidents Will Happen' die gegeven wordt door Reni Wassulmaier, en is tevens hetzelfde hotel waar Phil Collins in de missie 'Kill Phil' gaat overnachten. Bekijk het onderstaande kaartje maar eens voor de exacte locatie.

naamloosgtafbe0.png

Daarnaast is er een Stretch te vinden in Vice Point, geparkeerd voor een hotel en wel. Bekijk daarvoor het onderstaande kaartje.

naamloosgtafiy6.png

Tevens kun je na de missie 'Kill Phil' een kogelvrije Stretch kopen bij Sunshine Autos. Zie het onderstaande kaartje voor de locatie van Sunshine Autos.

naamloosgtafdz1.png

Edit: I am a bit late, I guess. :N

Bewerkt: door Pietje II

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...