ORANJEMAN3 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 kweet niet waar ik de 100% saved games van vice sity moet neer zetten gr johannes Reageren
ArticLight Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) kweet niet waar ik de 100% saved games van vice sity moet neer zetten gr johannes Ga naar Mijn Documenten->GTA Vice City User Files en zet het bestandje daar neer, dan moet je hem kunnen laden gewoon via het loading screen in het spel. ArticLight Bewerkt: 17 december 2006 door ArticLight Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 kweet niet waar ik de 100% saved games van vice sity moet neer zetten gr johannes Hey welkom op het forum ORANJEMAN3 Dit is helemaal niet lastig, wanneer je de savegame hebt uitgepakt zet je het bestandje genaamd GTAVCsf1.b (cijfer kan verschillen) in de map genaamd GTA Vice City User Files, deze map vind je in Mijn Documenten. Deze map staat wel bij Start of op je bureaublad. Wanneer je je savegame er in hebt gezet kan je je spel opstarten en de savegame loaden. Veel succes Oranjeman3 Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je zet je savegames in de map GTA Vice City User files. Deze map bevindt zich bij Mijn Documenten. Hieronder vind je een screenshot met de savegames. De savegames zijn van een B-bestand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.