Jump to content

kweet nie waar ik saved games moet neer zetten


ORANJEMAN3

Recommended Posts

kweet niet waar ik de 100% saved games van vice sity moet neer zetten gr johannes

Ga naar Mijn Documenten->GTA Vice City User Files en zet het bestandje daar neer, dan moet je hem kunnen laden gewoon via het loading screen in het spel.

ArticLight :cya:

Bewerkt: door ArticLight
Link to comment
Delen op andere websites

kweet niet waar ik de 100% saved games van vice sity moet neer zetten gr johannes

Hey welkom op het forum ORANJEMAN3 :cya:

Dit is helemaal niet lastig, wanneer je de savegame hebt uitgepakt zet je het bestandje genaamd GTAVCsf1.b (cijfer kan verschillen) in de map genaamd GTA Vice City User Files, deze map vind je in Mijn Documenten. Deze map staat wel bij Start of op je bureaublad. Wanneer je je savegame er in hebt gezet kan je je spel opstarten en de savegame loaden.

Veel succes Oranjeman3 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heet je eerst van harte welkom op het forum. Je zet je savegames in de map GTA Vice City User files. Deze map bevindt zich bij Mijn Documenten. Hieronder vind je een screenshot met de savegames. De savegames zijn van een B-bestand.

naamloosbz5.th.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...