stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 hallo, ik heb hier een set van vice city alleen als ik hem wil instaleren wilt hij niet ik heb toch gewoon een orginele cd enzo dus wat moet ik nu hij geeft dit aan: Component transfer error component: GTA: vice city file group: executables file: F:/data2.cab error: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) weten jullie het? Alvast bedankt, Cya, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 hallo, ik heb hier een set van vice city alleen als ik hem wil instaleren wilt hij niet ik heb toch gewoon een orginele cd enzo dus wat moet ik nu hij geeft dit aan: Component transfer error component: GTA: vice city file group: executables file: F:/data2.cab error: gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) weten jullie het? Alvast bedankt, Cya, Volgens mij staat er een fout op de CD zelf en is het bestand data2.cab beschadigd. Als je nog garantie hebt kun je hem beter ruilen. Misschien heb ik het wel harstikke mis, zo'n expert ben ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 neej geen garantie heb hem van iemand gekregen maar weten jullie miss waar ik zo,n bestand kan downloaden? misschien lukt dat wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Het ziet er inderdaad naar uit dat je CD beschadigd is of dat er een fout op staat. Als ik me niet vergis staat data2.cab op CD2 van Vice City, en bevat dat bestand zoon beetje de hele inhoud van die CD, ik denk dus niet dat je zomaar even 600 mb kan downloaden ergens. Het zou wel kunnen maar dan slaan we weer eens de weg in van illegale praktijken en daar mag hier niet over gesproken worden . Als je hem gekregen hebt, kun je aan diegene altijd nog het bonnetje vragen om hem alsnog te kunnen ruilen. Als het bonnetje er niet meer is, dan vrees ik dat het voor jou niet mogelijk is om hem te spelen. Wat je nog wel zou kunnen doen, is de CD met een zacht doekje goed schoon maken, en dan opnieuw proberen te installeren. Veel succes in ieder geval nog ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Het ziet er inderdaad naar uit dat je CD beschadigd is of dat er een fout op staat. Als ik me niet vergis staat data2.cab op CD2 van Vice City, en bevat dat bestand zoon beetje de hele inhoud van die CD, ik denk dus niet dat je zomaar even 600 mb kan downloaden ergens. Het zou wel kunnen maar dan slaan we weer eens de weg in van illegale praktijken en daar mag hier niet over gesproken worden .Als je hem gekregen hebt, kun je aan diegene altijd nog het bonnetje vragen om hem alsnog te kunnen ruilen. Als het bonnetje er niet meer is, dan vrees ik dat het voor jou niet mogelijk is om hem te spelen. Wat je nog wel zou kunnen doen, is de CD met een zacht doekje goed schoon maken, en dan opnieuw proberen te installeren. Veel succes in ieder geval nog ! uhm heel vaag hoor alleen dat staat bij mij op cd 1 erg vaag :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Inderdaad is dit erg normaal .. Problemen die dit kunnen veroorzaken : - Een telangzame CD-ROM lezer - Beschadigde CD - Een Illegale versie kan dat soort problemen ook veroorzaken Ik kan alleen zeggen alssie het niet doet .. Go naar Media Markt ofzow en koop de game voor een 10tje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.