Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Is het normaal dat het zolang duurt als je met je parachte springt? Of is dit een glitch/bug? >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar Missie Hulp .<<< Daar had ik hem toch ook of ligt het aan mij? Bewerkt: 17 december 2006 door Koen- Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Inderdaad hang je vrij lang te bungelen als je uit het vliegtuig sprint. Dat komt doordat het ding vrij ver weg was al en je moet helemaal terug naar Verdant Meadows.....je kan natuurlijk langer proberen te vallen voordat je de parachute opent Pas overigens op als je over Area 69 heen zweeft: ook een parachutist wordt beschoten.... Reageren
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Dit is vrij normaal, In de missie Storeaway, moet je een vliegtuig laten ontploffen als deze zich al op grote hoogte bevind. Als je er uit springt en gelijk je parachute open trekt dan duurt het inderdaan erg land. Maar je kan het beste wachten totdat je weat dichterbij de wereld bent en dan je parachute open trekken, dan duurt het niet meer zo lang edit: too late.. Bewerkt: 17 december 2006 door Bassiej26 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 In het echt kan het zelfs nog langer duren. Ik heb bij de missie Learning To Fly heb ik een kwartier in de lucht gehangen, omdat ik te snel mijn parachute opende, daarom moet je dat niet doen, dat heb ik zeker wel geleerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.