.Syfes Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Jory hij wil ons gewoon helpen om onze msn wat te verbeteren Ja man wat kan jij zagen waar slaat je post op ik versta geen ding wat je zegt, spreek alstublief abn Greets SS >>> Door .Levi.: Dat hij fouten maakt in zijn woorden komt omdat hij dyslectie heeft, daar kan hij niet zoveel aan doen. Ik wil dat niemand verder in discussie gaat! AANDACHT VOOR DE TUT SVP.<<< Bewerkt: 17 december 2006 door .Levi. Reageren
BigM Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Leuke tutorial Gybrus . Ik vind het vooral Leuk omdat jij maar een van de weinigen Bent die Een tut maakt Waar je niet perse photofop voor nodig hebt . Die tekst zo maken Kun je ook prima met mijn gratis programmatje photofiltre . Verder Wou ik er wel een maken . Helaas voor mij was ik alleen even vergeten dat ik nog geen windows live heb . Waarom : Klere programma . Reageren
gybrus Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Haha Special in ieder geval bedankt Maare heeft nog niemand hem geprobeerd?? Grats,Gybrus Reageren
j0ry Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) ook al zoo iemand die moderator gedrag gebruikt en wat ook in je post staa ik ben dyslxcies Bewerkt: 18 december 2006 door j0ry Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 ook al zoo iemand die moderator gedrag gebruikt en wat ook in je post staa ik ben dyslxcies Sorry dat ik het zeg maar houd nou alsjeblieft je bek met die irritante domme posts. Als je dislexieietsstees (ofzoiets) bent kun je toch nog wel normale posts maken? Dat het geen ABN is boeit niet zo als het maar ergens op slaat! -------- On topic: Erg handig Tut voor mensen die geen Photoshop hebben of er niet zo goed mee om kunnen gaan.. Deed ik in het begin ook vaak, screenshot maken en siggie van maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.