kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hallo ik heb een probleem met m`n windows gehad. en m`n windows op nieuw geinstallert. en vergeten mijn save game opte slaan heeft iemand nog de save game (weet naam er niet van) maar dat was dat ik met een zwarte zauto een race moest halen eeft iemand er de save game voor??? Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Bedoel je Farewell, My Love ? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Voor versie 1 zijn hier alle savegames te vinden. Voor versie 2 zijn hier alles savegames te vinden. Reageren
Typhoon Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 halloik heb een probleem met m`n windows gehad. en m`n windows op nieuw geinstallert. en vergeten mijn save game opte slaan heeft iemand nog de save game (weet naam er niet van) maar dat was dat ik met een zwarte zauto een race moest halen eeft iemand er de save game voor??? Ik denk dat je de missie genaamd Farewell My Love bedoeld. -Savegames Versie 1 -Savegames Versie 2 In die lijst zoek je de missie Farewell My Love op, als je de savegame download is die missie al gedaan, als je hem nog een keer wilt doen moet je de savegame voor die missie downloaden. -Directe link Versie 1 -Directe link voor Versie 2 Hier is de missie dus al gehaald. Je zet de savegames in Mijn Documenten --> GTA San Andreas User Files Succes ermee! Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik bedoel de misie ernaa Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) De missie na Farewell, My Love? Ik zoek hem even op... EDIT: Oops, vergeten. Er is geen directe missie na Farewell, My Love, dit kunnen er een hele hoop zijn... Bewerkt: 21 december 2006 door Koen- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.