Jump to content

vercitty mansion

stefan0077

Recommended Posts

dat groote huis op starfish island had ik nog een paar vraagjes over

1. wat is daar allemaal aan verandert

2. kun je meerdere kamers in nu?

3. is het groter?

4. is het nog steeds van jouw?

Ik Bedoel dus waar je die ouwe de pijp uit moest knallen op het laatst in vice city samen met lance

waar je ook kon saven

Badankt alsvast

Bewerkt: door stefan0077
Delen op andere websites

De veranderingen zijn onder andere dat het Doolhof nog niet bestond zodat je makkelijk kan doorlopen naar de achtertuin, verder zijn er niet veel dingen aan het gebouw veranderd. Je kunt het gebouw ook niet naar binnen gaan dus jouw vraag of je in meerdere kamers kan is hier dus niet van toepassing want je kan in geen een kamer. Over je derde vraag heb ik een heel simpel antwoord, namelijk het is even groot als dat het was in GTA Vice City en het is ook niet kleiner geworden want dat had natuurlijk ook gekund. Over je vierde vraag, nee dit Gebouw is niet in het bezit van Victor Vance.

Bewerkt: door Advancegta
Delen op andere websites

De veranderingen zijn onder andere dat het Doolhof nog niet bestond zodat je makkelijk kan doorlopen naar de achtertuin, verder zijn er niet veel dingen aan het gebouw veranderd. Je kunt het gebouw ook niet naar binnen gaan dus jouw vraag of je in meerdere kamers kan is hier dus niet van toepassing want je kan in geen een kamer. Over je derde vraag heb ik een heel simpel antwoord, namelijk het is even groot als dat het was in GTA Vice City en het is ook niet kleiner geworden want dat had natuurlijk ook gekund. Over je vierde vraag, nee dit Gebouw is niet in het bezit van Victor Vance.

okeej harstikke bedankt :D van mij mag er een slotje op

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...