stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) dat groote huis op starfish island had ik nog een paar vraagjes over 1. wat is daar allemaal aan verandert 2. kun je meerdere kamers in nu? 3. is het groter? 4. is het nog steeds van jouw? Ik Bedoel dus waar je die ouwe de pijp uit moest knallen op het laatst in vice city samen met lance waar je ook kon saven Badankt alsvast Bewerkt: 17 december 2006 door stefan0077 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) De veranderingen zijn onder andere dat het Doolhof nog niet bestond zodat je makkelijk kan doorlopen naar de achtertuin, verder zijn er niet veel dingen aan het gebouw veranderd. Je kunt het gebouw ook niet naar binnen gaan dus jouw vraag of je in meerdere kamers kan is hier dus niet van toepassing want je kan in geen een kamer. Over je derde vraag heb ik een heel simpel antwoord, namelijk het is even groot als dat het was in GTA Vice City en het is ook niet kleiner geworden want dat had natuurlijk ook gekund. Over je vierde vraag, nee dit Gebouw is niet in het bezit van Victor Vance. Bewerkt: 17 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
stefan0077 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 De veranderingen zijn onder andere dat het Doolhof nog niet bestond zodat je makkelijk kan doorlopen naar de achtertuin, verder zijn er niet veel dingen aan het gebouw veranderd. Je kunt het gebouw ook niet naar binnen gaan dus jouw vraag of je in meerdere kamers kan is hier dus niet van toepassing want je kan in geen een kamer. Over je derde vraag heb ik een heel simpel antwoord, namelijk het is even groot als dat het was in GTA Vice City en het is ook niet kleiner geworden want dat had natuurlijk ook gekund. Over je vierde vraag, nee dit Gebouw is niet in het bezit van Victor Vance. okeej harstikke bedankt van mij mag er een slotje op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 ik vind het best wel jamer het zou leuker zijn geweest als je er in kon en dat er meer kamers in zitten en/of je dan een aparte kamer krijgt van ricardo diaz omdat je zijn vriend bent bijv. gr 60-cent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 (bewerkt) whahahah trouwens: Vercitty tis vercetti mansion ik tog met mijn spelling oplettendheid Bewerkt: 20 december 2006 door gangstabadboys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAVCSFreak Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Dat is nou jammer; dat je niet de mansion in kan... Duss je zal het zonder Vercetty Mansion moeten doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Steel Dogg Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 Misschien kan het wel op de 1 of andere manier door een bug ofso majah tis jammer dat ik em zelf niej heb (wel SA daar bedenk ik die info door) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2006 het is vercetti estate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.