kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hallo als ik ga speel dan krijg ik op een moment nn paar strepen door m`n beeld en het word steeds meer als ik de resolutie wijzig is het weer gewooen later begint er weer een paar strepen te komen en wijzig ik de beeld resolutie dan is het wee gewoon en dat gaat zo steeds verder wat is het probleem??? Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Kijk eerst eens of het helpt als je het bestandje gta_sa.set verwijderd uit de map Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files. Zo worden alle opties naar hun beginstand gereset. Overigens zijn hier in het verleden ook al topics over geweest. Ik heb gezocht met de zoekfunctie, en kwam bij deze posts uit, kijk daar maar even rond, om te zien of je in één van die topics je probleem op kunt lossen. Veel succes, zo moet het wel lukken, zoniet, vraag je nog maar wat. Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Froodooo volgens mij ligt het niet aan de instellingen, maar ik denk eerder aan een defect van je videokaart. Want dit soort strepen noemt met artifacts; dat zijn dus strepen en misberekeningen doordat de videokaart het op een zeker moment niet meer aan kan. Normaal moet een videokaart het spel dan zelf uitzetten, maar zoals je kunt raden wil dat natuurlijk niet als er wat aan de hand is. Ik zou dus even kijken of er wat aan de hand is met je videokaart. Het is misschien een beetje lullig dat zoiets gebeurt, maar probeer eens een andere videokaart of leen één uit een andere computer. Verder zou je kunnen kijken of je videokaart instellingen wel goed zitten, dit kun je doen in het configuratie systeem > Beeldscherm. Dan kun je kijken of het wel goed zit met je videokaart, qua instellingen. Natuurlijk kan het ook liggen aan de instellingen van het spel; kijk dan ook even bij de Anti-alias optie; daar heb ik wel eens last van gehad, maar nu met mijn nieuwe videokaart heb ik daar geen last van. Wat me dus relevant lijkt; voer eerst de tips van Froodooo uit en als dat niet werkt dan kun je mijn post uitproberen, ik hoop dat het een beetje duidelijk is. Mocht er naast dit nog wat wezen dan kun je het altijd zeggen! Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 wat ik wel weet is dat m`n vidieo kaart sneller is dan de rest van m`n hardware Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Hallo, ik heb laatst precies hetzelfde probleem gehad. echt heel irritant. het ligt inderdaad aan je videokaart. je zult helaas een nieuwe moetenm kopen ben ik bang. die rot videokaart is de aanleiding geweest voor mijn nieuwe pc. dus als ik jou was zou ik maar een nieuwe kopen. helaas. Reageren
ruby159 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) STOP(geen nieuwe videokaart kopen)... ik had het ook... het is heel vervelend maar je moet gewoon je videokaart update dat werkte bij mij teminste wel sins dien doet die het gewoon goed suc6 Bewerkt: 19 december 2006 door ruby159 Reageren
kevin software Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 als ik een nieuwe moet kopen ben ik bedrogen ik heb net een nieuwe 1 maand oud ik heb het op markt plaats gekocht Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 ja maar dan is ie dus al ouder... maar helaas, ik probeerde update. maar voor nmijn kaart was er geen update, te oud denk ik... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.