Jump to content

Irritant


rdewit

Recommended Posts

Ik vind veel Pokke aan da Spel!

-Hoe hij Springt, me zenne *** zow naar voren...

-De manier van sturen :? Ge rijdt aan top snelheid en ge kunt keij scherpe bochten pakken...

-Zwemmen?? Die kan da nie.. HAHAHAHA. :schater::N

-Veel Bugs en Glitches...

-Politie is echt OLIEdom...

...

Eigenlijk is het enige goede aan dit spel de Mooie Sfeer... en voor die tijd was het natuurlijk ook wel een Vooruitstrevend spel! :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het meest irritants vond ik een bug die mij irriteerde. Bij de missie's van Avery Carrington komt hij aangereden in zo'n zwarte limo. Normaal remt hij, maar nee hoor bij mij rijdt die stug door. Bam zo een kapotte voorkant :D . Terwijl dat op m'n broertjes account, die cheatte ik niet, niet zo was :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik irriteer me aan:

-Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen.

-Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken.

-Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik irriteer me aan:

-Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen.

-Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken.

-Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is..

bij mij kan ik gewoon heel rustig wandelen, meerdere verschillende snelheden zelfs, misschien komt dat omdat ik het op de xbox heb? maar het is dus wel zeker mogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...