rdewit Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Zet hier alles neer wat irritant is in GTA VC ik vind het springen in elke GTA net z'n dom schaap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
g-dream Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 hah...als je je daar al druk over kan maken... maarja..als er iets is dat ik 'irritant' zou vinden is het wel dat als je bijv in vc je auto op de straat neerzet, een rondje draait en je auto dan weg is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 ik vind het dom dat politie en gangs die achter je aan zitten soms tegen de muren aand lopen en trouwens is dat verbeterd in gta vcs??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Dat klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Dat je na een lange tijd spelen de weg uit je hoofd kent Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Klopt ik speel het ook al een tijd en ik ken de weg al helemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorair Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Dat vind ik nou niet echt irritant. Wat ik wel irritant vind is die kl*te politie , ze schieten overal , behalve waar ik sta . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bramboy Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) ik vind het irritand als de politie er aan komt en je slaat op de auto dan gaan ze ver weg staan en kan je gemakkelijk hun auto jatten dat is echt stom Bewerkt: 18 december 2006 door bramboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MASTERMIND Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 ja, inderdaad die politie schiet van meter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big-gangster Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 ik vindt het stomste dat als je achtervolgd wordt door de politie en er dan verderop een politie wagen staat en je dan een drive by erop doet dat ze dan uitstappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
B.I.G._-M_* Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind veel Pokke aan da Spel! -Hoe hij Springt, me zenne *** zow naar voren... -De manier van sturen Ge rijdt aan top snelheid en ge kunt keij scherpe bochten pakken... -Zwemmen?? Die kan da nie.. HAHAHAHA. -Veel Bugs en Glitches... -Politie is echt OLIEdom... ... Eigenlijk is het enige goede aan dit spel de Mooie Sfeer... en voor die tijd was het natuurlijk ook wel een Vooruitstrevend spel! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
White Gold Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Het meest irritants vond ik een bug die mij irriteerde. Bij de missie's van Avery Carrington komt hij aangereden in zo'n zwarte limo. Normaal remt hij, maar nee hoor bij mij rijdt die stug door. Bam zo een kapotte voorkant . Terwijl dat op m'n broertjes account, die cheatte ik niet, niet zo was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Ik irriteer me aan: -Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen. -Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken. -Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rdewit Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Dat klopt allemaal ik zou eigenlijk willen dat je sport kan doen bijv. echt golven op de golfbaan ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Ik irriteer me aan:-Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen. -Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken. -Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is.. bij mij kan ik gewoon heel rustig wandelen, meerdere verschillende snelheden zelfs, misschien komt dat omdat ik het op de xbox heb? maar het is dus wel zeker mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.