Jump to content

Irritant


rdewit

Recommended Posts

Ik irriteer me aan:

-Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen.

-Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken.

-Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is..

bij mij kan ik gewoon heel rustig wandelen, meerdere verschillende snelheden zelfs, misschien komt dat omdat ik het op de xbox heb? maar het is dus wel zeker mogelijk.

Ja op de XBOX wel, dan kun je je analoge joystick lichtjes naar voren drukken. Maar je kan op de PC niet een toets maar voor de helft indrukken. :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik irriteer me aan:

-Dat Tommy altijd moet rengen, dus je kan niet gewoon relaxt wandellen.

-Dat in de parkeer garage je altijd hard omhoog moet rijden. Rij je niet hard genoeg blijft je onderkant van je wagen hangen op het middelpunt van de oprit, en dat je dan niet meer achteruit of vooruit kan omdat de de wielen de grond niet meer raken.

-Een bekende: De politie die nou niet echt 'slim' te noemen is..

bij mij kan ik gewoon heel rustig wandelen, meerdere verschillende snelheden zelfs, misschien komt dat omdat ik het op de xbox heb? maar het is dus wel zeker mogelijk.

Ja op de XBOX wel, dan kun je je analoge joystick lichtjes naar voren drukken. Maar je kan op de PC niet een toets maar voor de helft indrukken. :clown:

sorry ik dacht dat het voor de ps2 was, neem aan dat het daar ook wel kan? (langzaam lopen) of is dat er pas bij de xbox bijgedaan...
Link to comment
Delen op andere websites

bij mij kan ik gewoon heel rustig wandelen, meerdere verschillende snelheden zelfs, misschien komt dat omdat ik het op de xbox heb? maar het is dus wel zeker mogelijk.

Ja op consoles zoals xbox en ps2, is dat mogelijk :Y Maar op mijn versie (pc dus) is dit onmogelijk. Ik heb er ooit is een topic over geopent, met de vraag of het mogelijk was ook op de pc normaal te kunnen wandellen. Maar helaas :N Het heeft ook geen zin om een toets half in te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik vind veel Pokke aan da Spel!

-Hoe hij Springt, me zenne *** zow naar voren...

-De manier van sturen :? Ge rijdt aan top snelheid en ge kunt keij scherpe bochten pakken...

-Zwemmen?? Die kan da nie.. HAHAHAHA. :schater::N

-Veel Bugs en Glitches...

-Politie is echt OLIEdom...

...

Eigenlijk is het enige goede aan dit spel de Mooie Sfeer... en voor die tijd was het natuurlijk ook wel een Vooruitstrevend spel! :)

Niet mee eens, kill eens iemand in VC met een minigun en daarna in SA. In VC gaat het killen veel wreder, in SA heb je wellicht meer varianten, maar in VC ziet je het bloed eruit spuiten. Bovendien wordt in VC de golfstick geanimeerd zoals het hoord, als het slachtoffer op de grond ligt slaat Tommy ook echt alsof ie aan het golfen is, in tegenstelling tot SA. Ook als je iemand's kop eraf knalt met een M4 ziet je bloed uit de romp spuiten en zie je ze langzaam in elkaar zakken, in SA vallen ze gewoon meteen dood neer.

Maarja terug ontopic, in VC vind ik het irritant dat je de camera niet vrij kan bewegen met de muis zoals in SA, zo is het soms lastig om te zien of je wel de bocht om kan gaan zonder tegen iemand anders aan te knallen. Ook vind ik het jammer dat je niet kan zwemmen. Ook met sommige wapens zoals de Colts zie je meteen zo'n viziertje, en je kan niet op de rechtermuisknop klikken om te richten. Ik vind dat een beetje lelijk en soms irritant.

Verder is VC top :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het f*cking irri als ik bezig ben met een missie waarin ik iemand/meerdere mensen moet vermoorden en dan de politie zich ermee gaat bemoeien. Die eikels hebben er niks mee te maken, dus moeten ze zich erbuiten houden.

Ben je net bezig iemand te knallen, krijg je een mep in je rug van zo'n agent. En als je ze dan overhoop knalt dan krijg je meer van die etters achter je aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik vervelend vind, is dat als de politie achter me aan komt, wanneer ze me van achter rammen, dat ik dan helemaal uit koers raak, en wanneer ik uiteindelijk weer stilsta en weg wil rijden, dat ze dan volop op me in beuken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het zo dom dat als je iemand met een missie mee moet nemen en hij heeft geen wapen en je schiet op iemand dan loopt ie er gelijk heen gooi je net een granaat of een moltov cocktail boem mission failed

En die politie ook ze schieten op auto's peds bomen huizen maar niet op Tommy

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het miksysteem van granaten een beetje kut, voor de missie Rub Out had ik speciaal granaten gehaald, gooi ik ze bij Diaz naar binnen, ketsen ze terug. (Lance is dead, mission failed).

Nadat dit me 4 keer achter elkaar gebeurde heb ik hem maar gewoon met de M4 neergeknald :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in het landschap van zon zee en strand niet kan zwemmen . Ik blijf en vind dat echt het aller raarste aan deze rockstar game . Gelukkig kwamen ze daar zelf ook achter en hebben dit verbeterd op vice city stories.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...