The GamerII Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 als ik naar multiplayer ga en dan join nogwat.. dan zegt hij:looking for hosts .. en dat blijft er dan gewoon staan:S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
60 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 hij moet toch wel goede ontvangsten hebben, ik bedoel er moeten wel mensen in jou omgeving zijn die ook in jou omgeving zijn ,is het ook met andere spelen (ik heb geen psp maar een vriend van mij wel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
j0ry Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 heb je het knopje wlan omhoog gezet dan heb je wlan verbinding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Hooi allemaal.. ehh misschien beetje dom ..maar hoe zet je je wlan verbinding ook al weer aan? :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Aan de linker kant van je PSP zit een schuifje. Die moet je omhoog zetten en dan staat je WLAN (Wireless Local Area Network) aan. Nu kun je multiplayer gamen met vrienden of mensen die je niet kent maar wel in de buurt staan. Je kunt niet online, waar dus wat verwarring over is ontstaan. Je kan alleen met mensen die en PSP met VCS hebben, en in de buurt van jou zijn. Als je met z'n tweeën (of meer) in de buurt ben ga je allebei naar de optie 'multiplayer' in je menu en één van jullie moet nu 'Host game' doen. Jij maakt nu een spel aan. De andere moet 'join game' doen. Deze neemt deel aan de game van de 'Hoster'. Nu kunnen jullie met z'n tweeën gamen! Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2006 Aan de linker kant van je PSP zit een schuifje. Die moet je omhoog zetten en dan staat je WLAN (Wireless Local Area Network) aan. Nu kun je multiplayer gamen met vrienden of mensen die je niet kent maar wel in de buurt staan. Je kunt niet online, waar dus wat verwarring over is ontstaan. Je kan alleen met mensen die en PSP met VCS hebben, en in de buurt van jou zijn. Als je met z'n tweeën (of meer) in de buurt ben ga je allebei naar de optie 'multiplayer' in je menu en één van jullie moet nu 'Host game' doen. Jij maakt nu een spel aan. De andere moet 'join game' doen. Deze neemt deel aan de game van de 'Hoster'. Nu kunnen jullie met z'n tweeën gamen! Veel succes! Heel erg bedankt..maar Summerbase had het al gesegd dus ik wist het antwoord al .. Toch heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.