Jump to content

Jetpack Vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb nu dus een Jetpack, maar kan ik ook een ander wapen dan die slechte uzi gebruiken? Of krijg ik zoiezo deze?

Geplaatst:

Je kan inderdaad alleen met die 'slechte uzi' schieten vanaf de Jetpack. Je zal het ermee moeten doen dus, maar mijn ervaring is dat het beter is dan niets en al helemaal dan eerst je Jetpack af moeten doen om te kunnen schieten.

Geplaatst:

Maar als ik dus een andere uzi neem... en dan in die Jetpack ga ben ik hem dan ook kwijt als ik die Jetpack niet gebruik?

Geplaatst: (bewerkt)

Je bedoelt dat je betere SMG wordt vervangen wanneer je met de Jetpack gaat vliegen? Dat is in ieder geval niet zo, die betere SMG zal wel geselecteerd worden maar je kan er niets mee doen (niet schieten dus).

Overigens, ik weet niet of je dit met betrekking tot de missie "Green Goo" vraagt, want daar krijg je wel weer automatisch de UZI als wapen, met een flink aantal kogels bonus. Maar daarbuiten niet dus.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Je bedoelt dat je betere SMG wordt vervangen wanneer je met de Jetpack gaat vliegen? Dat is in ieder geval niet zo, die betere SMG zal wel geselecteerd worden maar je kan er niets mee doen (niet schieten dus).

Overigens, ik weet niet of je dit met betrekking tot de missie "Green Goo" vraagt, want daar krijg je wel weer automatisch de UZI als wapen, met een flink aantal kogels bonus. Maar daarbuiten niet dus.

Ja ;)

Sorry, die zin was idd niet zo duidelijk. Bedankt!

Geplaatst:

Ik dacht, maak even een klein lijstje van de wapens die je op een jetpack kan dragen:

-micro SMG (uzi)

-tec 9

-9mm (pistol)

-sawn-off shotgun

-parachute (maar dan moet je geen enkele andere wapens hebben, want die selecteerd het spel dan automatisch)

Als je een micro SMG of tec 9 in je wapenset hebt, zal het spel deze dus automatisch selcteren, als je die niet hebt kun je bijna elk wapen nemen, maar je kunt er niet mee schieten. Je kunt dus wél met de bovenstaande wapens schieten.

Geplaatst:

Micro SMG is heus niet slecht. Bij de wapens die je kan dragen op de jetpack is het even iets ingewikkelder. Heb je geen MIcro SMG of Tec-9 kun je met de wapen schieten die je dan hebt geselcteerd voordat je gaat vliegen, ik heb het nog nooi zo gedaan maar volgens mij kan dat zo wel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...