$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hey mensen, mijn zusje speelt een of ander spel, van het huis anubis ofzo... maar ze komt de zolder nniet in, iemand enig idee hoe dit moet? thx! Reageren
Rullez Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Waar kan je dat spel spelen als ik vragen mag? Dan zal ik even voor je gaan kijken. Rullez Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Op de site van Nickelodeon! Reageren
Ice Banana Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Klik hier voor de Game Eerst moet je inloggen op Nickelodeon,om in de zolder te komen denk ik dat: de wasrollen liggen: als je aan het begin van de hal staat en dan naar links daar zit een deur en daar achter staat een kistje! dat kistje moet je open maken en daar zitten de wasrollen in. p.s. de kist maak je open met het hangertje met de sleutel er aan die je (als het goed is) in je rugzak hebt Door een sleutel te zoeken kijk eens in de gleuf van een auto of onder een boom in de tuin,welk level is het? IB Bewerkt: 23 december 2006 door ICE BANANA Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Laat maar. Mijn zusje heeft het al opgelost. Het was een fout in het spel, je moest gewoon even naar die gasten een mailtje sturen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.