Radio Es. Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik ben een ervaren speler van het pokemon-spel: pokémon yellow voor de gewone gameboy!, nu wil ik Mew vangen, ik heb een site gevonden waar dat staat, maar die plaatjes die doen het niet...!! kan iemand die plaatjes posten, een betere site geven, of zelf plaatjes maken ofzo.?! misshien kunnen de firefoxers het wel zien?. Dit is de site help me aub. Alvast Bedankt (srry voor de slordigheid, ik typ het ff snel) Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik ben een ervaren speler van het pokemon-spel: pokémon yellow voor de gewone gameboy!,nu wil ik Mew vangen, ik heb een site gevonden waar dat staat, maar die plaatjes die doen het niet...!! kan iemand die plaatjes posten, een betere site geven, of zelf plaatjes maken ofzo.?! misshien kunnen de firefoxers het wel zien?. Dit is de site help me aub. Alvast Bedankt (srry voor de slordigheid, ik typ het ff snel) nou, wat hier staat klopt voor geen meter. ik zal even kijken wat je wel moet doen Reageren
Die-hard Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Slecht nieuws voor jou: Die site is niet volledig correct. Het trukje werkt inderdaad wel op Red/Blue maar niet op Yellow. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 deze site werkt beter: http://www.animewolken.nl/pokemon.php?p=sp.../pokemonrby/mew die mew is alleen niet van level 7... Reageren
Preddy Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Alhier kan je volgens mij hetzelfde vinden, maar waar de plaatjes het wel doen. Of het klopt of werk weet ik niet, kom je vanzelf achter dunkt me. Reageren
.Syfes Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Nu we er tog over bezig zijn kan je dat op fire red doen ? Greets SS Reageren
Yohan Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Mew was toch de grote legende ? De Pokemon waar duizende verschillende codes voor bestaan maar niemand die hem zo heeft gevangen... ? Ik dacht dat je Mew alleen via een GameGear kon krijgen.. Reageren
Dx11 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Mew was toch de grote legende ?De Pokemon waar duizende verschillende codes voor bestaan maar niemand die hem zo heeft gevangen... ? Ik dacht dat je Mew alleen via een GameGear kon krijgen.. hij is nie zo heel bijzonder hoor elke echte pokémon speler heeft m wel. ik heb m ook op zilver (ook mewto) Reageren
Tunix Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Mew was toch de grote legende ?De Pokemon waar duizende verschillende codes voor bestaan maar niemand die hem zo heeft gevangen... ? Ik dacht dat je Mew alleen via een GameGear kon krijgen.. Ook met oa. GameShark. Dan kan je gewoon de code invoeren Mvg, Tunix Reageren
j0ry Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik hab mew altijd gewoon bij gold en nog steets je moet gewoon vangen met een masterbal zoo heb ik het gedaan B.T.W 200 post Reageren
Dizzee Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Nu we er tog over bezig zijn kan je dat op fire red doen ?Greets SS Via het truucje dat hierboven staat, is het enkel mogelijk op red/blue en niet op Yellow/Fire Red/Leaf Green. En mew is enkel in Emerald gewoon te vangen op een eiland. En dan nog moet je een speciaal ticket van Nintendo zelf krijgen om op dat eiland te raken. Dus hij is echt wel zeldzaam. Mensen die anders beweren, praten onzin,imo. Reageren
Die-hard Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Nu we er tog over bezig zijn kan je dat op fire red doen ? Greets SS Via het truucje dat hierboven staat, is het enkel mogelijk op red/blue en niet op Yellow/Fire Red/Leaf Green. En mew is enkel in Emerald gewoon te vangen op een eiland. En dan nog moet je een speciaal ticket van Nintendo zelf krijgen om op dat eiland te raken. Dus hij is echt wel zeldzaam. Mensen die anders beweren, praten onzin,imo. Als je via een emulator speelt kan je goed cheaten. En dan is hij niet meer zeldzaam. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 en hoe zit dat dan met een soort GameShark-code? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik heb Mew al sinds het begin dat ik het speel ik heb nou alle pokemon bij yellow en het heeft me een paar jaar gekost om ze te krijgen Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 en hoe zit dat dan met een soort GameShark-code? Moet je een Illegaal Apparaatje kopen, maar daar mogen wij je verder niet mee helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.