Dx11 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 en hoe zit dat dan met een soort GameShark-code? Moet je een Illegaal Apparaatje kopen, maar daar mogen wij je verder niet mee helpen. Gameshark is absoluut niet illegaal!!! Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 en hoe zit dat dan met een soort GameShark-code? Moet je een Illegaal Apparaatje kopen, maar daar mogen wij je verder niet mee helpen. Dan mag jij aantonen wat er illegaal is aan Gameshark. Gameshark is niet illegale het is cheaten, en sinds ik weet dat cheaten niet Illegaal is, is dat apparaatje volgens mij ook niet illegaal. En zeker je mag dit bespreken; Hij is te halen op: http://www.gameshark.com/ Reageren
Radio Es. Geplaatst: 28 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2006 (bewerkt) -- uuhm ik heb nu nog een vraagje, als je hier deze lijst bekijkt (de vindplaatsen van de pokémon) dan staat er bij veel pokémon (bij Yellow): Pokémon Mansion & Power Plant.... wat betekenen deze plaatsen en waar liggen ze??(bijv. bij; Grimer, Muk, enz.), Bewerkt: 28 december 2006 door Radio۞Espantoso Reageren
Sdajafol Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 Die plaatsen zijn locaties in het spel, ik weet helaas niet meer uit mijn hoofd waar die allemaal liggen (is alweer eventjes geleden dat ik Pokémon R/B/Y heb gespeeld, maar ik denk dat je met even google zoeken wel een goede kaart van de spellen kan krijgen met alle locaties erop. Reageren
Die-hard Geplaatst: 28 december 2006 Rapport Geplaatst: 28 december 2006 -- uuhm ik heb nu nog een vraagje,als je hier deze lijst bekijkt (de vindplaatsen van de pokémon) dan staat er bij veel pokémon (bij Yellow): Pokémon Mansion & Power Plant.... wat betekenen deze plaatsen en waar liggen ze??(bijv. bij; Grimer, Muk, enz.), Power plant is ten oosten van cerulean city. Heb je wel cut+surf voor nodig. Pokemon mansion ligt op cinnabar island, in een gebouw waar je een bepaalde key moet zoeken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.