Jiggy Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Denise heeft me gedumpt! Kan ik nog wat doen om haar terug te krijgen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 volgens mij lukt dat niet meer. maar het is niet zo erg je kreeg later toch alleen maar een domme P.I.M.P suite :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 als et goed is krijg je nog een paar vriendinnen zoals michelle en barbara Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiggy Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 maar niet dat ik dan de 100% niet zou kunnen halen dus... geloof dat er maar 1 vriendin is die je lang genoeg moet daten om een missie te halen, maar ga er dan vanuit dat als je wasted e.d. bent en je weer opnieuw aan die missie begint je weer die vriendin krijgt (of ze je nou gedumpt heeft of zelf dood is gegaan of niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiggy Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Klopt 't dat die ene vriendin die je nodig hebt om 100% te halen alleen Millie is met d'r keycard? En wat gebeurd er dan als die je dumped of gedood wordt? Krijg je die dan weer terug als je weer aan dezelfde missie begint? (key to your heart geloof ik) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik loste per ongeluk een schot en ze liep weg, ik reageerde mij af op haar en (per ongeluk :lol: ) was ze dood krijg ik haar nog terug nee zeker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 nee dood = dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik heb nog nooit een date met haar gehad Ben al in SanFierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik vindt dat helemaal nikx aan het is saai en het kost veel tijd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Captian_Nemo Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Ik heb Millie gedood kan ik dan geen 100% meer halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Van haar moet je toch die keycard krijgen ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Captian_Nemo Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 ja klopt maar als je haar dood dan krijg ook gewoon die keycard..maar is het zo dan dat je geen 100% meer kan halen?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dude Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik wil geen meissie <_< wat moet je doen om ze kwijt te raken en van een moed ik een kaart krijgen kan ik die gewoon vermoorden (ze sexs wel goed ) greets dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.