L Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Beste leden, ik heb gister door iemand learning to fly uit laten spelen. Nu staan er nog 4 vliegmissies; N.O.E. , Stowaway , Black project en Green Goo. Omdat ik heel slecht ben in vliegen en ik hier echt niet verder kom, zou iemand deze vier uit willen spelen. Alvast bedankt, Léon-San Andreas
Bling Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Zoals je gemerkt heb, deed het wat langer voordat ik klaar was. Ik was namelijk iets later begonnen, en voordat ik aan de derde missie kon beginnen moest ik eerst nog even wat sporten in de sportschool omdat CJ te dik was. Toen ik de derde missie had gehaald moest ik eerst zelf even eten, en toen ik hier eenmaal mee klaar was, ben ik begonnen met de vierde missie. Hieronder zie je de behaalde missies en de bijbehorende beloningen. Gehaald: N.O.E. ---> $15.000 Stowaway ---> $20.000 Black Project ---> Geen beloning. Green Go ---> $20.000 Naast deze beloningen is Verdant Meadows een asset geworden, waar je vanaf heden $10.000 per dag kan ophalen. Verder spawnt vanaf heden ook de Jetpack op Verdant Meadows. Ik heb tijdens deze het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. Bewerkt: 17 december 2006 door Bling
L Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Doe ik wel! Thanks bling, suc6 Vraagje: Ben je er nu mee bezig? >>> Door Dutchy3010: Dit soort dingen kan je voortaan gewoon via PM vragen. Posts samengevoegd.<<< Dutchy 3010, wat bedoel je precies. (ben btw nog maar een dag lid) >>> Door Dutchy3010: Check je PM . <<<
L Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Zoals je gemerkt heb, deed het wat langer voordat ik klaar was. Ik was namelijk iets later begonnen, en voordat ik aan de derde missie kon beginnen moest ik eerst nog even wat sporten in de sportschool omdat CJ te dik was. Toen ik de derde missie had gehaald moest ik eerst zelf even eten, en toen ik hier eenmaal mee klaar was, ben ik begonnen met de vierde missie. Hieronder zie je de behaalde missies en de bijbehorende beloningen.Gehaald: N.O.E. ---> $15.000 Stowaway ---> $20.000 Black Project ---> Geen beloning. Green Go ---> $20.000 Naast deze beloningen is Verdant Meadows een asset geworden, waar je vanaf heden $10.000 per dag kan ophalen. Verder spawnt vanaf heden ook de Jetpack op Verdant Meadows. Ik heb tijdens deze het behalen van deze missies geen cheats/mods gebruikt. Ik wens je verder veel succes met de rest van de missies. hee bling, je hebt me hier heel erg mee geholpen. Hardstikke bedankt!
Recommended Posts