Jump to content

plaatje

Recommended Posts

Geplaatst:

alsik eerlijk ben vind ik hem niet zo mooi het is te groen het schijnt te veel door de auto het zou mooier zijn als je het groen alleen op de ramen van de auto deed. (of de auto is zoooo mooi gepoetst :D )

ik geef het een 5.5 (sorry, maar het is mijn mening)

gr 60 cent :bier:

Geplaatst:

Afbeelding:8

Tekst:4

Overige:5

Sterren:2

Kleur Gebruik:7

Tips/Complimenten:

Ik vind hem een beetje in mekaar gedrukt. Dat maakt hem stukke lelijker. Maar voor de rest is alles hardstikke mooi.

Eind Cijfer

5,2

Rullez :t

Geplaatst:

Welk programma heb je ? Niet iets groots iedergeval . Je auto is slordig . Je ziet dat hij op een raare manier geplakt is . Dat zie je door dat sterk aanwezige groen in die auto . Wat niet echt mooi uitpakt . Die kader . Ik weet niet van wie je die Hebt . Maar trots zal je er niet echt op moeten zijn .1 Druk op de Knop en je hebt dan toch echt het zelfde effect. Tekst : Iedereval op de precies goede plek maar vult er ook weer echt niks aan toe .En waarom heb je in godsnaam groen uit gekozen . Doet me aan ziek zijn denken en aan overgeven .maargoed

afbeelding : Het geheel is zwak : Geen enkele intresse 3

tekst: Slap . Voegt er niks aan toe maar iedergeval goed genoeg voor 6je

Frame: Het aller goedkoopste middel gebruikt . Nope Matig 1.5

Inhoud: :sst: Nog net < een 6 Om je cijfer toch redelijk te maken

Totaal :17.5 : 4 =4,375

Geplaatst: (bewerkt)
Welk programma heb je ? Niet iets groots iedergeval . Je auto is slordig . Je ziet dat hij op een raare manier geplakt is . Dat zie je door dat sterk aanwezige groen in die auto . Wat niet echt mooi uitpakt . Die kader . Ik weet niet van wie je die Hebt . Maar trots zal je er niet echt op moeten zijn .1 Druk op de Knop en je hebt dan toch echt het zelfde effect. Tekst : Iedereval op de precies goede plek maar vult er ook weer echt niks aan toe .En waarom heb je in godsnaam groen uit gekozen . Doet me aan ziek zijn denken en aan overgeven .maargoed

afbeelding : Het geheel is zwak : Geen enkele intresse 3

tekst: Slap . Voegt er niks aan toe maar iedergeval goed genoeg voor 6je

Frame: Het aller goedkoopste middel gebruikt . Nope Matig 1.5

Inhoud: :sst: Nog net < een 6 Om je cijfer toch redelijk te maken

Totaal :17.5 : 4 =4,375

:duh: Wanneer leer je nou eens raten? :duh:

Ontopic

Ik vind het een opzich wel leuke signature. Het is een van je eerste designs, dus dat is niet slecht. Je hebt een soor van dikkeborder. Het is een best standaard effect, maar het past er opzich best wel leuk bij. Ik vind die auto heel leuk gemaakt. Goed dat groene effect bij de wielen en dat grijze erom heen. Je hebt bij de border erom heen ook schaduw gedaan zodat het net lijk alsof hij erboven zit zegmaar. Dat is best wel leuk. Je text heb je vrij simpel erin gezet. Je hebt wel bijpassend font ervoor gekozen en dat is dan wel weer een pluspuntje.

Ik vind hem dus opzich niet heel slecht, alles wat je eraan gedaan hebt vind ik opzich voldoende. Het is nog niet echt helemaal goed. Je kan misschien ook later wat meer eraan doen. Mischien brushes downloaden en een achtergond brushen? Als je dat kan kan je misschien ook al een beetje beginnen aan C4D. Ik vind deze afbeelding zeker geen onvoldoende:

69%

.Antonio :bier:

Bewerkt: door .Antonio
Geplaatst:

Het idee is leuk. Een signature met een lijst eromheen. Het enige minpunt vind ik de auto. Die is waarschijnlijk met een blending mode aangepast, misschien had je hem op Normal kunnen laten.

65% - Het idee is leuk. Alleen de auto is een minpuntje.

Geplaatst:

Speciial_marc.5 je rate echt vreselijk slecht om het zo maar te zeggen. Je kraakt iemand af die misschien net is begonnen met Photoshop! Tuurlijk mag je hem niet mooi vinden, maar geef dan tips hoe het beter kan, ipv "Van die kleur ga ik kotsen, hoe kan je die in godsnaam kiezen". Ik denk dat jij zelf in het begin ook liever niet dit soort comments kreeg.

Hopelijk begin je vanaf nu tips te geven.

Slimm

Geplaatst:
[[slap gelul]]

Dude, leer tellen. 3+1.5+6+6=16.5. Zie post boven mij voor meer kritiek. :/

Basw6, ik neem aan dat je niet zo heel vaak ontwerpt. Over het algeheel zien de kleuren er goed uit. Misschien had je die dikke grijze border wat smaller kunnen maken en die auto wat meer zichtbaarder. Gooi ook niet té veel effecten over die auto. Voor de rest niet zo veel op aan te merken, veel oefenen om een goed resultaat te krijgen is de enige manier.

Geplaatst:

We gaan niet ruzie maken over hoe je iets rate, dat is je eigen keuze. Ik vind het niet echt de mooiste, er zitten niet veel effecten aan en het lijkt een beetje een schilderij, ik vind wel dat de auto heel erg mooi eruitziet maar ik vind de groene kleur niet zo bij de auto passen. Ik geef je een 5,4. Als ik jou was zal ik wat meer aandacht aan besteden en je computer wordt te zwaar van al die cijfers, en je weet het: oefening baart kunst en je bent nooit te oud om te leren!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...