60 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 kan iemand mij helpen met voorbeelden van een sig want ik vroeg laatst om een sig en ze zijden dat het fout was terwijl ik wel veel punten had vermeld nou vraag ik jullie hoe vraag je een signature die wel klopt en mensen wel axepteren gr 60 cent ps als ik dit verkeert post/topic verplaatst iemand het dan maar ff Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Ik denk dat het in het topic van het Graphics Team 06 toch wel goed uitgelegd staat. Dit topic kun je hier vinden. Als je dat even doorleest weet je precies hoe het moet. Het belangrijkste is dit: Dit is hoe je aanvraag er uit moet zien. [b]Type[/b]: [b]Stijl[/b]: [b]Grootte[/b]: [b]Afbeelding[/b]: [b]Tekst[/b]: [b]Rand[/b]: [b]Kleuren[/b]: [b]Render[/b] (optioneel): [b]Extra[/b] (optioneel): Dit is het lijstje dat je moet gebruiken. De topictitel moet Signature zijn, met als beschrijving Aanvraag Graphics Team, zoals ook in het plaatje hierboven staat. _________________________________________________________________ [Edit] Dit is inderdaad niet precies het goede topic, je had beter een PB naar de leider van het Graphics Team (Ferre) kunnen sturen voor wat meer uitleg. Bewerkt: 17 december 2006 door Froodooo Reageren
60 Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hoe instaleer je een signature???? Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hoe instaleer je een signature???? Daarvoor moet je naar je instellingen gaan, via Mijn instellingen. Daar aangekomen klik je in het menuutje op Wijzig handtekening, waarna je een schermpje krijgt waar je iets in moet vullen. Hier moet je de link van je Signature (die je kunt uploaden via imageshack.us) tussen de IMG-tags zetten. Zo dus: [IMG=*hier je link*] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.