Jump to content

Prog?

Recommended Posts

Geplaatst:
Weet iemand een goed progje waarmee je een sketch of filmpje kan maken? Of op een site kan maken?

Ik weet helaas niet wat Sketch is dus daarbij kan ik je niet helpen, bij de rest wel. Een filmpje maak je met het programma Windows Movie Maker die standaard op Windows XP zit. Windows Movie Maker is geen moeilijk programma en bijna iedereen kan er wel mee overweg. Een site maken kan natuurlijk op vele manieren, je hebt er geen programma's voor nodig als je een Kindertent website aanmaakt. Werk je echter wat professioneler dan kan het soms wel helpen een programma te gebruiken zoals Nvu, HTML Kit, Ikaro Web IT en 1st page HTMl. Er zijn nog veel meer programma's te gebruiken maar daarvoor moet je even Google gebruiken.

Geplaatst:

nee ik bedoel zo een klein filmpje waar je personages kan kiezen, achtergronden en zo.. eigenlijk meer een tekenfilmpje en ik wil geen site maken want ik heb er al een :?

je begreep me vast verkeerd , ik wil het op een site maken of op een prog. dat filmpje, dat bedoelde ik

Geplaatst:
nee ik bedoel zo een klein filmpje waar je personages kan kiezen, achtergronden en zo.. eigenlijk meer een tekenfilmpje en ik wil geen site maken want ik heb er al een :?

je begreep me vast verkeerd , ik wil het op een site maken of op een prog. dat filmpje, dat bedoelde ik

Je kan windows movie maker gebruiken. Als je een ander programa wilt denk ik dat je beter naar de computer winkel gaat en daar zo'n programa koopt want naar mijn wete is er geen programma dat meer kan dan windows movie maker gratis te downloaden.

Windows movie maker kan je vinden door:

Start > Alle programma's > Windows movie maker

of

Start > Alle programma's > Bureau-accesoires > Windows movie maker

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...