kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 hallo wie weet hoe ik een trainer of mod kan maken is er een progammatje voor nodig of zo?? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 nou, dit vergt veel tijd en inzet. we kunnen je niet echt helpen als je niet zegt wat voor mod. tevens zou ik het jen afraden een trainer te maken, hiervoor moet je veel programmeren. en dier zijn er toch al genoeg... ik zou eens in het moddings forum kijken, of anders het webdesign en programmeren forum bekijken... Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik heb wel geduld hoor en ik progameer ook met visualbasic 6.0 en ik heb al hel veel rogaamas gemaakt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ok maar wat wil je dan maken? wat voor trainer/mod? Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 nou een spawn trainer Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 wat wil je kunnen spawnen? voertuigen? peds? Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 vooertuigen maar heb ik daar een speciaal progamma nodig??? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 nee, je moet hem gewoon schrijven, maar je moet wel al die bestand namen weten etc... je hoeft dit trouwens niet te maken hoor, er zijn er al genoeg... Reageren
kevin software Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 weet ik maar ik vind het gewoon leuk om een trainer te mken is er een soort tutrial of zo? Reageren
Black Force Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Nee zover ik weet is er geen tutorial voor. en om autos of wat dan ook te spawnen, dit kun je gewoon in de main.SCM doen. of bedoelde je dat niet? greetz, markps3fanman Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.