Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Iemand tips voor vertical bird? Ik denk dat de 'makkelijke manier' van WikiGTA wel werkt maar heeft iemand verder nog tips? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 nou, vertel eerst maar welk deel van de missie, want die is best wel uitgebreid.... Reageren
SummerBase Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Waarom zouden we een gedeelte van de missie uit moeten leggen? Ik leg hem direct helemaal voor je uit. Nou je moet vanaf Mad Dogs Crib naar de boot met daarop drie Hydra's varen. Hiervoor staat een boot klaar; je moet in de achterzijde van de boot varen, want dat wordt immers ook aangegeven. Doe hier niet al te moeilijk over. Als je eenmaal binnen bent stap je direct van de boot af en spring op de kade of plons in het water. Als je op de kade springt moet je jezelf met een wapen gereed houden. Schiet de bewakers af; die doe je ook als je eerst in het water geplonst bent. Dan ga je verder naar boven, maar voordat je dat doet moet je eerst nog even een knop omzetten, die ervoor zorgt dat de bescherming van het schip zelf uit staat. Als je in de boot bent is het aan te raden om eerst twee hydra's kapot te maken. Daarom is het ook niet verkeerd als je een set goede wapens mee neemt, dan stap je in de hydra die over is en daarmee ga je naar de plek van de schepen/boten. Die je moet exploderen, want dat zijn spionen. Je kunt rustig voer de schepen vliegen en in de tussentijd kun je ze dan locken, ik weet niet als je weet wat dat is; nou dan kun je een bom erop af laten gaan oftewel: Je zet hem vast en de bom vliegt op het voorwerp af; dit kun je doen met de Spatie balk, als de kleur verandert van het target kun je schieten met de gebruikelijke toetsen. Zo kun je helemaal doorgaan totdat je de schepen/boten kapot gemaakt hebt. Als je dat gedaan hebt? Vlieg je naar Verdant Meadows en de missie is voltooid. Meer vragen zijn natuurlijk ook welkom! Reageren
Bigfoot414 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik vond het best wel een coole missie. 1 keer toen ik hem bijna had uitgespeeld, met het terugvliegen naar Verdant Meadows, stuurde ik verkeerd en stortte ik neer op de landingsbaan. That sucks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.