Jump to content

Battle field 2142 aanschaffen

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen Mij kan je er niet meer mee overtuigen . Dat ik hem leuk vind weet ik al zeker . Maar voor de mensen hier die hem hebben heb ik toch er al een paar vraagjes over . Komtie: Kun je weer partij kiezen ? . Kan je net zoals bij battlefield modern combat :Hot swappen ? . Als je de grote van het landschap per missie zou moeten beschijven in kilometers :wat zal je dan zeggen . Welk cijfer geef je het : .Je hoeft nioet bang te zijn dat ik er negatief of wat van word . Dat ik het leuk vind is 100% .Ben alleen benieuwd wie het er hiermee eens zijn of helemaal niet . :cya:

Geplaatst:

Battlefield 2142 borduurt voort op de goede oude "BF" formule, geen hotswapping in deze versie, wel weer het kiezen van teams, verder kan ik je niet helpen heb het spel zelf niet, en vind Battlefield 1942 alleen cool.. :Y

Geplaatst:

Meer hits voor mij :) . Thnx yohan .. Ik voeg alleen nog 1 vraagje toe : KUn je de titan mode ook normaal spelen of alleen in multiP. :cya:

Geplaatst:
Battlefield 2142 borduurt voort op de goede oude "BF" formule, geen hotswapping in deze versie, wel weer het kiezen van teams, verder kan ik je niet helpen heb het spel zelf niet, en vind Battlefield 1942 alleen cool.. :Y

Hotswapping is bij Battlefield Modern Combat (Console game) niet in de andere series.

Mijn mening:

BF 1942,

Een game die in naar voren kwam als een game met veel mogelijkheden en redelijk veel vrijheid.

Des ondanks waren sommige dingen onrealistisch, zoals je hebt een parachute bij, kogel-gaten verdwenen wanneer er geschoten werd op een muur. Een verbetere versie werd gemaakt door het team FH beter bekend als Forgotten Hope, dit team richte zich veel op voertuigen en realisme.

Veel maps zijn er bij gekomen, en de vooruitgang werd beter. Je ziet volle servers, een goed voorbeeld kan je noemen als Hslan.

BF Vietnam,

De game die meer mod als game leek, weinig werd er aan toegevoegd enige was, dat de voertuigen, wapens en maps anders waren moet je daar een game voor kopen, No Way!. Zonde van je geld als je dat gekocht hebt (Kijkt richting mezelf). Ik heb weinig over dit spel te zeggen.

BF 2,

Battlefield 2 begint in een realistisch gebeuren in het oosten, je heb 3 teams USMC (Amerika), MEC (Middle Eastern Coalition, Midden Oosten Coalitie) En de Chinese force (Peoples Republic of China).

Het is MEC Vs USMC en PROC vs USMC. Je hebt vele nieuwe wapens, je kunt rennen (sprinten) rollen, commander mode, een Promotion ontvangen, medailles krijgen enzovoorts zeker het proberen waard. Het FH team (Juist Forgottetn Hope) begint aan een nieuwe FH, en dat wordt FH2, deze mod is nog niet uit waarschijnlijk volgend jaar. Maart waarschijnlijk.

BF 2412,

Onrealistich, ook een mod-look. Ik heb dit spel zelf niet, en ik koop het niet eens, ik vind realisme iets wat voor gaat in een game, ik wil iets spelen wat ook echt gebeurt of kan gebeuren, wat betreft de toekomst, kan ik niet over oordelen wie zegt dat we daar nog zijn. Je begrijpt misschien ik vind BF een leuke serie maar niet deze versie. Nep, en mod achtig door dat er weinig aan toegevoegd wordt, alles is het zelfde geworden behalve de vehicles enzovoorts. Je hebt wel een leuke mode de Titan mod, daar zal je wel wat over gelezen hebben.

Veel BF fans (O.a ik) vinden het jammer dat BF (Dice/EA games) in deze hoek zijn gegaan.

Ik raad je aan BF2 te kopen en meer plezier te beleven.

Succes er mee!

BF 1942; Cijfer: 8,9

BF Vietnam; Cijfer: 6,4

BF 2; 9,6

BF 2142; 5,6 (Titan mode geeft nog wat leuks)

Geplaatst:

Ik heb het bij een vriend gezien en de game opzich zag er goed uit. Maar ik houd niet zo van super futuristische spellen, dus ik had het al snel gezien. Maar volgens mij zit er best veel uitdaging in.

Geplaatst:

*Bumb* sorry :$ .

Geen reactie;s meer . Ik heb eht spel zelf al en ik kan je zeggen . Ik heb het spel nog maar net en ik wil nu al met der trouwen . HelemaaL TOP :)

Geplaatst:
*Bumb* sorry :$ .

Geen reactie;s meer . Ik heb eht spel zelf al en ik kan je zeggen . Ik heb het spel nog maar net en ik wil nu al met der trouwen . HelemaaL TOP :)

Inderdaad, ik heb het ook een paar weken geleden gekocht, en het is werkelijk subliem!!! Nu heb ik echter de modding-microbe te pakken voor san andreas...

Maar BF2142 is een superspel, en wat goed is: het futuristische blijft (gelukkig) beperkt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...