Jump to content

fietsen

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

kheb een probleemje...

als ik bij de eerste missie moet fietsen valt gta uit.

kwee niet hoe ik ut eigelijk moet uitlegen maar hij valt gewoon uit.

het is heel erg irritant.

ook als ik de camera verplaats naar de zijkant zodat je topvieuw krijgt, valt ie ook uit. :?:?:?:?

Alvast bedankt.... :cya::cya: joppie.

Geplaatst:

Een raar probleem, mischien heb je een Illegale versie van GTA San Andreas? Controleer dat even en is dit inderdaad zo raad ik je aan om een Legale versie te kopen en grote kans dat het weer werkt. Ook kan je even gta_sa.set verwijderen die je vind in C:\Documents and Settings\gebruiker\Mijn documenten\GTA San Andreas User Files. Wat ook kan helpen is GTA San Andreas eens opnieuw te installeren en kijken of het dan wel werkt. Probeer eens je DVD goed schoon te maken met een zacht doekje en wellicht is het probleem verholpen. Werkt dit allemaal niet kun je een Savegame downloaden waarin de eerste missie behaald is en het is best mogelijk om er rekening mee te houden dat je geen Camera opties veranderd. Veel succes ermee!

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb hetzelfde probleem als ik op de fiets stap slaat hij op zwart en sluit hij af.

Ik heb de orginele DVD en helaas krijg ik het ook dat windows het uit eruit gooit.

ik heb wel de goede PCconfiguratie.

Na nog een keer installeren hetzelfde probleem.

kan iemand vertellen hoe dat kan cq wat ik er aan kan doen.

geeft aan probleem met gta_sa.exe en windows sluit het af.

Ik heb nu een Savegame gedownloaded dat werkt

Bewerkt: door boboair

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...