Mb. Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Ik weet niet of het al bekent is, maar de Bullet die bij de Burger Shot staat, heeft een eigen kenteken! Het kenteken daar is: Chunky! Ik heb er even een foto van gemaakt, naast een andere Bullet. ( Ok, het is een Bugatti veyron, maar de nummerplaat word niet beïnvloed door de mod ) Nee ik heb geen Photoshop gebruikt, ook al lijkt het wel zo... Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Hoort dat niet bij de Auto mod ? Zonee, is het gewoon weer een humoristische grap van Rockstar. Bijvoorbeeld ook bij de Easter egg, die je kan vinden bij de Easter Basin Bridge. Maar je hebt er toch geen last van :O Anders moet je er maar mee leren Gamen/Leven ~Whoop Bewerkt: 17 december 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Koen729 Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 Nou we het over kentekens hebben: in de missie High Noon staat op de auto van Pulaski (die Eddy ^^) Pulaski geschreven... heb ik denkik nog wel een screen van Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Typische Rockstar.. Let op en je zult zien dat het gros van de 'uitspringende' auto's een appart nummerbord heeft. Denk bijvoorbeeld aan de nummerborden van de vriendinnen of van auto's die je moet stelen, maar het blijft grappig om te zien.. Mischien dat de andere bullet in SF ook een gek nummerbord heeft? Ik zou alleen niet weten wat daarop zou moeten staan, hij is namelijk niet op een zo 'opvallende' plaats neergezet. Moon. Bewerkt: 18 december 2006 door Moonbeam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.