Jump to content

heb wat probleme met de gangs


Recommended Posts

Geplaatst:

hallo, ik zal voor de duidelijkheid het kleine scriptje ff laten zien, het is ook maar ene kleine map:

PLAYER_PED Resto = (12.5 , 12.5 , 2.0) 12 0

GENERATOR granaatkerk = (29.5 , 13.5 , 2.0) 0 COLLECT_05 3000 3600 15

GENERATOR autobommainbuild = (5.5 , 14.5 , 2.0) 0 COLLECT_15 3000 3600 1

CAR_DATA restocar = (12.5 , 23.5 , 2.0) 17 180 GT24640

CAR_DATA tank = (12.5 , 9.5 , 5.0) 6 0 TANK

OBJ_DATA machinegunshop = (6.5 , 32.5 , 2.0) 0 CAR_SHOP MACHINEGUN_SHOP

OBJ_DATA minesshop = (8.5 , 32.5 , 2.0) 0 CAR_SHOP MINES_SHOP

OBJ_DATA sprayshop = (10.5 , 32.5 , 2.0) 0 CAR_SHOP 30

OBJ_DATA oilslisckshop = (12.5 , 32.5 , 2.0) 0 CAR_SHOP OILSLICK_SHOP

OBJ_DATA bombshop = (14.5 , 32.5 , 2.0) 0 CAR_SHOP BOMB_SHOP

SET_GANG_INFO ( zaibatsugang , 26 , ELECTRO_GUN , GRENADE , ROCKET_LAUNCHER , 2 , 26.5 , 9.5 , 2.0 , 1 , GUNJEEP , 10 )

MAP_ZONE zaibatsugang = ( 100, 20 , 15 , 30 , 100 , 18 , 18 , 5 , 40 , 9 , 10)

LEVELSTART

SWITCH_GENERATOR ( granaatkerk , ON )

SWITCH_GENERATOR ( autobommainbuild , ON )

LEVELEND

het probleem zit hem in de gangs, als ik de compiler start dan zegt ie dit over de gangs:

on line: 16 symbol allready declared in scriptfile: zaibatsugang

wat moet ik doen om dit te verhelpen ???

tijdens het spelen viel me ook op dat de 2 generators ook nooit een autobom of een granaat geven. en de compiler zei we ldat het juist was

Geplaatst:

Hoe kan dat script zoiezo al überhaupt werken als het niet eens begint met LEVELSTART?

En in je GANGINFO staat iets over een GUNJEEP...?

Dat kan volgens mij helemaal niet.

Hmmm, weer een mysterie rijker. :)

Geplaatst:
het probleem zit hem in de gangs, als ik de compiler start dan zegt ie dit over de gangs:

on line: 16 symbol allready declared in scriptfile: zaibatsugang

wat moet ik doen om dit te verhelpen ???

De compiler meldt je dat je de zone in regel 16 niet 'zaibatsugang' kunt noemen, omdat je deze naam al een keer gebruikt hebt. In het commando MAP_ZONE moet je de naam van de information-zone van de gang opgeven, en bij SET_GANG_INFO de naam van de gang-zone.

Hoe kan dat script zoiezo al überhaupt werken als het niet eens begint met LEVELSTART?

LEVELSTART moet niet vooraan het script, maar tussen het startgedeelte en het actieve gedeelte van het script. LEVELSTART staat keurig op zijn plaats in resto's script.

En in je GANGINFO staat iets over een GUNJEEP...?

Dat kan volgens mij helemaal niet.

Dat klopt wel. Je kunt beter geen voertuigen die een standaard functie hebben gebruiken.

tijdens het spelen viel me ook op dat de 2 generators ook nooit een autobom of een granaat geven. en de compiler zei we ldat het juist was

Ik kan ook geen fout ontdekken in het commando. Wat mogelijk is, is dat het commando wel werkt, maar heel langzaam. Ik ben er nog altijd niet helemaal uit hoe de min en max van GENERATORS precies in hun werk gaan. Probeer het 'ns met een min en max van 1799 1800? Dat werkt bij mij altijd prima.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...