L Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Beste leden, zijn er nog tips voor de beste auto('s) in het spel? >>> Door GTA-Sheep: De term "beste" auto is een rekbaar begrip natuurlijk, omdat iedereen weer een andere favoriet heeft. Ben in ieder geval begonnen om je topic te verplaatsen van save-game naar algemeen. Daar staat ie veel beter <<< Reageren
Wonga Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Dat is denk ik voor iedereen verschillend , Maar ik vindt de slamvan het lekkerst rijden , en de mooiste orginele auto in het spel. Bewerkt: 18 december 2006 door Wonga Reageren
Thundercover Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind de Turismo de beste wagen, of de ZR350, of de Infernus, of de Super GT, nou ja... Je weet welke soort wagens ik de beste vind Reageren
PB_soldier Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik vind de beste auto denk ik de cheetha of de bullet Reageren
Preddy Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Beste auto is mijns inziens de perfecte mix tussen snelheid, acceleratie, wegligging en looks. In dat opzicht heb ik een aantal favorieten, te weten: Buffalo Bullet Cheetah Het zijn niet de snelste auto's in het spel, want die auto's rijden werkelijk voor geen meter. Teveel wheelspin bij het wegrijden en overgevoeligheid bij het sturen, kortom, niet echt leuk om in te rijden. Bovenstaande drie hebben echter wel een goede snelheid en rijden zeer goed voor die snelheid. Van alle drie zou ik de Bullet nog het meest aanraden. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind de Admiral wel lekker rijden, want hij gaat zo goed door de bocht Ook de Bloodring Banger wel leuk, en natuurlijk de Bullet!!! Ik vind de brandweerwagen (Fire Truck) ook wel lekker rijden Reageren
Proximitus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind e rancher heerlijk rijden, omdat ie niet slipt, en altijd terug op z'n wielen komt als die per ongeluk omvalt. De washington, die rijd ook erg lekker en is nog stijlvol ook, en de Flash en de Club, goede wegligging lekker snel, handig om aan de politie te ontkomen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Gewoon de snelste auto's zoals de Bullet en de Cheetah Reageren
nasdreas Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik vind de bullet het lekkerst rijden, gaat ook lekker snel. De cheetah vind ik ook wel een lekker snelle wagen. Reageren
bus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 neej de phoenix zow vet die motor Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) 't is geen auto maar m'n favoriete voertuig is de NRG-500 , snel en licht, accelereert beter dan de FCR-900 (omdat ie lichter is), goede wegligging en als je 'n btj met de handrem speelt gaat ie ook geweldig door haakse bochten, waarna ie uiteraard weer geweldig wegaccelereerd. Zowiezo vind ik 'n motor in 't spel praktiser omdat ie bijna overal tussendoor kan en minder snel kapot gaat dan 'n auto. Bewerkt: 18 december 2006 door _KoE_Mzungu Reageren
Multi-gunner Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) 1)cheetah (gepimpt) 2)fire truck (zonder ladder) 3)bullet (gepimpt) 4)buffalo (gepimpt) 5)elegy (gepimpt) 6)en ideaal voor 2 spelers hebben ze de launch gemaakt.(maar weet iemand of je dat geweer ook kan late vure ? kwou dat uitprobere nadat ik mijn cop outfit had, maar ik ging als proef in area 69 binnen, maar subiet 5 sterren ) en om er 20/20 te hebbe 7)hydra 8)ngr-500 9)taxi (gepimpt, na 50 fares ook) 10)monster 11)jester (gepimpt) 12)flash (gepimpt) 13)phoenix (gepimpt) 14)banshee (gepimpt) 15)rhino 15)hunter 16)slam van (gepimpt) 17)broadway (gepimpt) 18)combine harvester 19)patriot (gepimpt) 20)voodoo (gepimpt) deze heb ik ook alllemaal in mijn garages staan. Bewerkt: 22 december 2006 door Multi-gunner Reageren
The Peppers Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 De Beste Auto is de Turismo ( vind ik ) Rijd lekker snel en is ook mooi My car !! ciao Reageren
justinW Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Ik vind de Comet het lekkerst rijden, hij rijdt aardig snel en hij stuurt als de beste. Justin W Reageren
Jorair Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 1)De beste auto voor mij is de bullet. Hij gaat lekker snel, en heeft een goede handling. 2) de turismo 3)FCR-900 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.