Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden, zijn er nog tips voor de beste auto('s) in het spel?

>>> Door GTA-Sheep: De term "beste" auto is een rekbaar begrip natuurlijk, omdat iedereen weer een andere favoriet heeft. Ben in ieder geval begonnen om je topic te verplaatsen van save-game naar algemeen. Daar staat ie veel beter :Y <<<

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is denk ik voor iedereen verschillend , Maar ik vindt de slamvan het lekkerst rijden , en de mooiste orginele auto in het spel.

Bewerkt: door Wonga
Geplaatst:

Ik vind de Turismo de beste wagen, of de ZR350, of de Infernus, of de Super GT, nou ja... Je weet welke soort wagens ik de beste vind :bonk:

Geplaatst:

Beste auto is mijns inziens de perfecte mix tussen snelheid, acceleratie, wegligging en looks. In dat opzicht heb ik een aantal favorieten, te weten:

Het zijn niet de snelste auto's in het spel, want die auto's rijden werkelijk voor geen meter. Teveel wheelspin bij het wegrijden en overgevoeligheid bij het sturen, kortom, niet echt leuk om in te rijden.

Bovenstaande drie hebben echter wel een goede snelheid en rijden zeer goed voor die snelheid. Van alle drie zou ik de Bullet nog het meest aanraden.

Geplaatst:

Ik vind e rancher heerlijk rijden, omdat ie niet slipt, en altijd terug op z'n wielen komt als die per ongeluk omvalt. De washington, die rijd ook erg lekker en is nog stijlvol ook, en de Flash en de Club, goede wegligging lekker snel, handig om aan de politie te ontkomen :D

Geplaatst:

Ik vind de bullet het lekkerst rijden, gaat ook lekker snel. :D

De cheetah vind ik ook wel een lekker snelle wagen. :D

:? 't is geen auto maar m'n favoriete voertuig is de NRG-500 8) , snel en licht, accelereert beter dan de FCR-900 (omdat ie lichter is), goede wegligging en als je 'n btj met de handrem speelt gaat ie ook geweldig door haakse bochten, waarna ie uiteraard weer geweldig wegaccelereerd. :clown:

Zowiezo vind ik 'n motor in 't spel praktiser omdat ie bijna overal tussendoor kan en minder snel kapot gaat dan 'n auto.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

1)cheetah (gepimpt)

2)fire truck (zonder ladder) :puh:

3)bullet (gepimpt)

4)buffalo (gepimpt)

5)elegy (gepimpt)

6)en ideaal voor 2 spelers hebben ze de launch :puh: gemaakt.(maar weet iemand of je dat geweer ook kan late vure ? kwou dat uitprobere nadat ik mijn cop outfit had, maar ik ging als proef in area 69 binnen, maar subiet 5 sterren :()

en om er 20/20 te hebbe

7)hydra

8)ngr-500

9)taxi (gepimpt, na 50 fares ook) :puh:

10)monster

11)jester (gepimpt)

12)flash (gepimpt)

13)phoenix (gepimpt)

14)banshee (gepimpt)

15)rhino

15)hunter

16)slam van (gepimpt)

17)broadway (gepimpt)

18)combine harvester :puh:

19)patriot (gepimpt)

20)voodoo (gepimpt)

deze heb ik ook alllemaal in mijn garages staan. ^_^

Bewerkt: door Multi-gunner
Geplaatst:

1)De beste auto voor mij is de bullet.

Hij gaat lekker snel, en heeft een goede handling.

2) de turismo

3)FCR-900

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...