tiesto Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 #1: hunter is voor mij het chillst omdat ik van heli's houd en deze is het beste vliegbaar en kan nog schieten ook #2: bullet is voor mij 1 van de chilste auto's en hij ziet er ook gewoon vet uit #3: elke auto als je er maar veel geld aan hebt uitgegeven nadat je hem vet gepimt heb! Reageren
patrickh Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 #1: de buffalo #2: de phoenix #3: de nrg-500 #4: de rustler #5: de sentinel Reageren
dynastus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 ik heb maar 2 lievelings voeruigen dat zijn de messa omdat het een redelijk snelle kar is die ook goed optrekt hij is nog sterk ook en off/road is ook helemaal niet verkeerd me andere is de rustler ik schiet er graag hydra´s en andere digen mee kapot maak en hij is ook lekker als offroad tevens hij is snel sterk mooi en wendbaar maar als ik moest kiezen messa rulez Reageren
justinW Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Messa is ook wel een fijne auto ja, maar al gaat mijn voorkeur toch weer naar de 'Comet' Justin W Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Mijn favoriete auto, dat is toch echt de LANDSTALKER. Rijdt heerlijk, is heel mooi en kun je lekker pimpen. Maar de Merit vind ik ook wel fijn, gewoon omdat hij zo netjes is, het geeft je een echt zakenmann gevoel. Net als de Shamal, het beste vliegtuig. Maar goed daar het het hier niet over Reageren
Master2 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik vind de brommers het beste om mee te rijden, maar meestal heb je een aut nodig en ik vind de Jester, Admiral en Feltzer de beste omdak ik er gewoon goed mee kan rijden en draaien Reageren
gerenimo Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 de beste auto vinik de super gt :d zalige bak greetz Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Infernus, Cheetah, Bullet, Buffalo, Turismo, die vind ik allemaal wel goed. Maar de ABSOLUTE TOPAUTO IN SAN ANDREAS is voor mij dan wel: D[/font]e[/font] [/font]B[/font]a[/font]n[/font]s[/font]h[/font]e[/font]e[/font]![/font]![/font]![/font] Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 De Buffalo vind ik de beste auto. Ik vind hem lekker rijden hij remt goed en maakt lekkere bochten. Reageren
ikt Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Driften: lange drift voor zeer flauwe bochten: Infernus lange drift voor iets scherpere bochten: Turismo Zeer scherpe bochten: De Elegy SneL: Infernus (Goede acceleratie en topsnelheid, en weggedrag) Onverwoestbaarheid: De tank of neem sommeige auto's uit missies. stelen. Passagiers: De Coach Off-road: Rancher/Dune/Infernus met hydraulics. (omhoog zetten en wegscheuren, infernus heeft 4wd) Bewerkt: 25 december 2006 door ikt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.