little_joe Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 hoe kun je zien of je een V1 of een V2 versie hebt ? Reageren
Froodooo Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Staat het niet op de doos van het spel ergens, dat versienummer? Ik denk dat als je nog niet zo lang geleden San Andreas hebt gekocht, dat het dan versie 2 is, maar als het al een hele tijd geleden is, dan is het waarschijnlijk versie 1. Je kunt het uitproberen door een savegame te downloaden van versie 1 en 2. Kijk welke bij jou het doet. Als dat bijvoorbeeld versie 2 is die het doet, dan heb je versie 2, anders versie 1. Savegame Versie 1 Savegame Versie 2 Reageren
Bassiej Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Even als aanvulling op Froodoo's post: In het menu van het spel kun je rechts onderin zien staat welke versie je hebt. Je kunt dat zien als je versie 1.01 hebt of 2.00. Als je 1.00 hebt dan staat er niets. Reageren
little_joe Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 blijkbaar heb ik de 2e versie. ik heb een savegame van de 2e versie opgeslagen en dat werkt ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.