etix Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Grand Theft Auto: Springfield Al een aantal maanden heb ik dit idee: Springfield bouwen in een echte 3D omgeving, om hem vervolgens in GTA te zetten. Want zeg nou zelf: wie wil er nou niet als Homer of Bart door Springfield lopen/rijden om vervolgens andere bewoners van Springfield tegen te komen en vol lood te pompen? . De stad Op internet bestaat een hele plattegrond van Springfield (klik hier). Echter is het nog niet duidelijk in hoeverre we deze map aan gaan houden, noch hoe groot de map zal worden. Er zal in ieder geval rekening gehouden worden met het feit dat de gameplay altijd op nummer 1 staat. Daarnaast zal de map wel de grote krijgen van een echte stad, inclusief bos, kerncentrale, etc. Maar nogmaals, de grootte van de map gaan we pas bepalen aan de hand van de ontwikkelingen, want we willen onszelf geen te grote doelen opgeven. De gangs Het is overigens ook mijn idee om verschillende 'gangs' te maken. Zoals je misschien weet komen er geen gangs voor in de episodes van The Simpsons, maar om toch de gameplay leuk te houden zullen er verschillende groeperingen zijn. Het is nog niet zeker welke gangs er komen, dit zal in de loop van het project naar uitgemaakt worden. Verder staan de meeste ideeen over de mod in mijn hoofd, ik zie zelf in ieder geval als resultaat een cartoony (ik denk aan cel shaded) stad, met cartoony characters om zo toch echte Simpsons-sfeer te creeeren. Mochten er nog vragen/tips zijn dan hoor ik het graag.
EXIT Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik wens je veel modelling plezier. veel plezier naar het zoeken naar een team ps: is dat niet de kaart van de echte springfield?
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Hierbij de eerste screenshots. Kwik-E-Mart Moe's tavern @ EXIT: Nee dat is de kaart van Springfield van The Simpsons, gemaakt door twee fans van de serie. Bewerkt: 18 december 2006 door etix
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 met welk 3D programma werk jij? Ik model alles in SketchUp, zoals je wel kan zien.
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Voor gta vc of sa ik hoop vc Het wordt waarschijnlijk SA, maar dat hangt er helemaal van af. Ik ga straks hulp nodig hebben bij het ingame zetten van de objecten. Het enige wat ik zelf doe is alle vormgeving (textures, banners, headers, skins, website, overige communicatiemiddelen) en het modellen van objecten. Bewerkt: 18 december 2006 door etix
DavidoS Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Idd:), erg Simpsons achtig, zelf zou ik wel wat Photoshop opdrachten willen doen als je niemand hebt, call me in if you need me;)
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Bedankt voor de reacties. DavidoS, jou heb ik een PM gestuurd. Ben begonnen met het maken van het wegennetwerk, stoep, etc. Update: Bewerkt: 18 december 2006 door etix
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Werk je met Google SketchUp? Als je een paar posts naar boven gaat.. ja..
erterer0 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Met google sketchup kun je geen modellen ingame zetten
etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Met google sketchup kun je geen modellen ingame zetten Nee het is geen Google Sketchup, gewoon normale sketchup.. Maar blijf ontopic aub..
Yohan Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Wat een leuk idee! Blijven de textures en dergelijke ook ingame zo cartoony ? Succes nog
Recommended Posts