etix Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Wat een leuk idee! Blijven de textures en dergelijke ook ingame zo cartoony ? Succes nog Ja ik wil inderdaad de game ook zo cartoony houden. Dit wil ik gaan doen doormiddel van cellshading en alle objecten/characters wil ik een border geven, net zoals dat gebeurd in echte tekenfilms. Hier ga ik echter wel hulp bij nodig hebben, net als het maken van models, etc. Bedankt voor de reactie Morgen nieuwe updates! Bewerkt: 18 december 2006 door etix
etix Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Excuses voor de dubbele post, de vorige was alweer verouderd vandaar dat ik hem niet ge-edit heb. Ik ben nog niet tevreden met de stoeprand, vind hem zelf iets te hoog, jullie? Misschien komen hier en daar nog putdeksels op het wegdek en putten in de stoepranden etc, maar die details terzijde.
DavidoS Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Excuses voor de dubbele post, de vorige was alweer verouderd vandaar dat ik hem niet ge-edit heb. Ik ben nog niet tevreden met de stoeprand, vind hem zelf iets te hoog, jullie? Misschien komen hier en daar nog putdeksels op het wegdek en putten in de stoepranden etc, maar die details terzijde. Idd, iets te hoog, maar wel erg nice! Bewerkt: 19 december 2006 door DavidoS
slurfie Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Dit ziet er zeer mooi uit Mooi hoor
EXIT Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 volgens mij staat moe's niet zo dicht bij de kwik E mart
Sdajafol Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Wow! Mijn complimenten! Als liefhebber (ik kan mezelf geen echte fan noemen, maargoed) van de serie spreekt dit idee mij erg aan, en het lijkt mij dan ook erg tof. Misschien een idee om ook de opties toe te voegen om Homer, of wie dan ook het hoofdpersonage word, te laten drinken etc? Ik heb hier ergens nog een mod voor SA zodat je ook bier kan drinken (zonder effect), rum drinken (dronken worden), roken (geen effect) en blowen (high worden), die mogelijkheden zijn volgensmij gewoon perfect voor GTA: Springfield, want Homer is een gigantische zuiplap Trouwens, als er nog een photoshopper nodig is, post even een reactie hier of PM/email me, ik bied me graag aan!
slurfie Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 volgens mij staat moe's niet zo dicht bij de kwik E mart Je hebt gelijk Als je op de kaart kijkt in ieder geval.
etix Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 volgens mij staat moe's niet zo dicht bij de kwik E mart Je hebt gelijk Als je op de kaart kijkt in ieder geval. Klopt, het zal niet precies zoals op de kaart worden. Het is namelijk zo dat op verschillende plaatjes van Springfield (bijvoorbeeld op www.thesimpsons.com) de opstelling wel zo is. Daarom heb ik het zo gedaan. Verder zal ik wel de map grotendeels aanhouden. @ Sdajafol: Dat is inderdaad een grappig idee. Echter zijn dit pas ideeen voor de langer termijn. Het eerste wat gedaan moet worden is alles modellen en het vervolgens ingame krijgen.
GameGround Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Coole mod lijkt e heel gaaf, ga ik zeker downloade als hij af is maar waarmee zet je het dan in GTA vanuit Sketch-up want dat is tog niet mogelijk
gybrus Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 hallo, Dit is weer zo'n mod die mijn aandacht trekt xD Ziet er al leuk uit. alleen lijkt me de omgeving een beetje hoekig(ik kijk nu vooral naar de stoep) ik heb hier ergens the simpsons the game liggen. en je behoudt in ieder geval de style Ga zo door. Grats,Gybrus
peter99 Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) kan ik mee doen ? ik gebruik 3ds max 7 , meer als 2 jaar ervaring hier een screen héél simpel ,maar toch de eerste indruk Bewerkt: 21 december 2006 door peter99
etix Geplaatst: 21 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Beste mensen, Bedankt voor de reacties. Echter zal je het aankomende weekend geen updates vinden, vanaf volgende week ga ik weer vol aan de bak. @ gamerground: Dat komt goed. @ gybrus: Inderdaad nog hoekig hier en daar, miss dat ik de stoep laat afronden etc, maar dat moet ik nog even zien. @ peter99: Bekijk je inbox van het forum.
Sdajafol Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Etix, heb je mijn reactie op je PM al gelezen? -Sdajafol
White Gold Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ziet er goed uit! Lekker vrolijk ook. Wordt een leuke mod voor de lente, dan is alles toch vrolijk !
Thundercover Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Ziet er goed uit. Mijn complimenten Ga je ook proberen om snel iets ingame te zetten? Ben benieuwd naar het gevolg
Recommended Posts