Jump to content

Grand Theft Auto: Springfield

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo beste mensen. De kerst komt eraan en de vakantie staat voor de deur, dat is mooi want nu heb ik voldoende tijd voor het werken aan de mod.

@ Sdajafol:

Ja ik heb de reactie gelezen, ik was niet erg onder de indruk maar ik zal je zo een bericht terugsturen.

@ Stefantjuh:

Ik denk niet dat de mod met de lente af is, misschien hoogstens een beta van het centrum van de stad..

@ Thundercover:

Met het ingame zetten van objecten/models heb ik hulp nodig, dus mochten er mensen zijn op dit forum gelieve mij dan een berichtje te sturen :).

Update:

screen_06_citybuilding01_small.jpg

screen_07_citybuilding02_small.jpg

Zoals je ziet stellen de models niet veel voor, maar ook dit soort gebouwen zijn van belang in de mod om Springfield de sfeer van een echte stad te geven.

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• etix

14

• EXIT

3

• White Gold

3

• DavidoS

2

Top Posters In This Topic

Geplaatst:

kan je dan ook homer spelen in gta springfield of moet je cj blijven??

en ik zie dat er al een tijdje niet meer is gespost.. blijf je nog wel door gaan wil graag zien wat je van het huis van de simpsons heb gemaakt

mgv, Bright

Geplaatst:

Mooie gebouwen. En dat gedetaileerde hoeft niet zeker niet bij zo'n stad als dit :D. Ik kijk nooit dat programma, wel eens gezien maar ik ga er niet voor zitten :puh:. In ieder geval zijn die gebouwen best wel dikke PWNAGE!

En er zijn vast wel scripters hierzo die je willen helpen met ingame zetten :D!

Geplaatst:

Hey mensen,

Door omstandigheden heb ik de afgelopen week, kan ik op dit moment geen updates geven. Ik vraag nu ook graag om hulp van:

- Iemand die alles in-game kan zetten

- 2/3 extra modellers

De coderingen komen later wel, vind het nu het belangrijkste dat er veel updates worden geplaatst en de eerste ingame screens.

Ik hoor graag van jullie.

Geplaatst: (bewerkt)

@Etix: Ik vind deze mod opzich wel een grappig idee, goed dat je een speciale sfeer neer wilt zetten in de mod. Maar ik vrees toch dat je iets belangrijks bent vergeten. Alles ziet er op de screens namelijk wel leuk uit, maar ingame krijg je problemen kerel. Ik neem bijvoorbeeld deze render uit sketchup, ziet er grappig uit, maar op het moment dat je dit ingame gaat zetten krijg je niet meer dan een geel vierkant blok met ergens in het midden een blauw vlak. Alle ramen enzo, zijn er wel maar zijn niet te zien omdat, ten eerste omdat de graphics engine van GTA genaaid is, en ten tweede omdat je één kleur textuur hebt gebruikt. Je zult bijna geen perspectief zien in je models, terwijl je daar misschien wel je best op hebt gedaan. Stuur me dan gele gebouw maar eens op (in .3ds formaat aub + textures!) en ik zet het voor je ingame, zodat je kunt zien wat ik bedoel ;)

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
@Etix: Ik vind deze mod opzich wel een grappig idee, goed dat je een speciale sfeer neer wilt zetten in de mod. Maar ik vrees toch dat je iets belangrijks bent vergeten. Alles ziet er op de screens namelijk wel leuk uit, maar ingame krijg je problemen kerel. Ik neem bijvoorbeeld deze render uit sketchup, ziet er grappig uit, maar op het moment dat je dit ingame gaat zetten krijg je niet meer dan een geel vierkant blok met ergens in het midden een blauw vlak. Alle ramen enzo, zijn er wel maar zijn niet te zien omdat, ten eerste omdat de graphics engine van GTA genaaid is, en ten tweede omdat je één kleur textuur hebt gebruikt. Je zult bijna geen perspectief zien in je models, terwijl je daar misschien wel je best op hebt gedaan. Stuur me dan gele gebouw maar eens op (in .3ds formaat aub + textures!) en ik zet het voor je ingame, zodat je kunt zien wat ik bedoel ;)

Bedankt voor je reactie. Om inderdaad te voorkomen dat het 1 groot geel vlak zou worden had ik al bedacht met cellshading een dikke border langs het gebouw te maken, dit is al eens eerder gedaan in een andere mod. Echter heb ik het de laatste tijd erg druk met school, heb daarom haast geen tijd gehad om eraan te werken. Daarnaast is er niet echt veel animo voor de mod zo te zien. Tevens moet ik op dit moment alles zelf doen en heb ik nog geen reacties gekregen van mensen die eventueel zouden kunnen helpen, mochten die er wel zijn, gelieve mij dan een PB te sturen.

• 11 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ook weer een gebumpte topic waarvan de topicstarter lang niet online is geweest.

Maar goed, ik heb hier een Homer uit een game:

Soms zuigt de render :cab:

homerhi8.jpg

Bewerkt: door GTA_XP
Geplaatst:

Etix heeft voor het laatst in Maart het forum bezocht, en aangezien dit geen FINAL is komt hier een slotje op. :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...