marcjuuuh Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 wnnr kun je nu die auto-dealer kopen....ik heb die rijschool gedaan.....(alles brons of zilver) maar ik kan um nog steeds nie kopen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Nog verscheidene missie's gaan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik denk dat je Wang Cars bedoeld.. dat komt in een missie, een missie uit jouw garage of een missie van woozie, weet ni zeker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marcjuuuh Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 oke bedankt !!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik denk da ge bij die rijschool alles goud moe hale Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 rijschool halu en als je al in lv kan krijg je een telefoontje en als je nog niet in lv kan dan moet je wachte totdat je in lv kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.