Rivel Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Hallo allemaal! Ik zit in die missie vertical bird! Maar ik weet niet wat de knop is om je hydra van opstijg modus naar vlieg modus te laten gaan! Hoe moet dat? Nu gaat hij naar boven, maar hoe laat ik hem vliegen? Dat die blauwe branders dus verdraaien van verticaal naar horizontaal? Alvast bedankt! Rivel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Hallo allemaal!Ik zit in die missie vertical bird! Maar ik weet niet wat de knop is om je hydra van opstijg modus naar vlieg modus te laten gaan! Hoe moet dat? Nu gaat hij naar boven, maar hoe laat ik hem vliegen? Dat die blauwe branders dus verdraaien van verticaal naar horizontaal? Alvast bedankt! Rivel Je stuwraketten zet je naar achteren door de Numlock 8 toets een tijdje ingedrukt te houden. Als je moet landen druk je op 2 om de stuwraketten omlaag te laten komen. Vergeet ook niet direct je wielen in- of uit te trekken. Reageren
Preddy Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Check deze pagina eens, ik weet niet op welk Platform jij San Andreas speelt, maar je moet even bij de desbetreffende kijken wat er staat bij Stuwraketten naar Achteren. Op de PS2 moet je het pookje wat langer naar voren gedrukt houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.