bus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik heb een vraag de bus met san andreas nee niet de coach maar de BUS vaar staat ie geparkeerd Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 ik heb een vraag de bus met san andreas nee niet de coach maar de BUS vaar staat ie geparkeerd Volgens mij is er geen voertuig in San Andreas die 'BUS' heet, de coach is wel een bus, maar je geeft aan dat je die niet zoekt. Kijk anders eens op de voertuigen pagina van WikiGTA. Klik op het voertuig voor een screenshot en de vindplaats. Reageren
bus Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 hij staat op wikgta maar de vind link doet het niet maar typ maar in op google de san andreas bus >>> Door Dutchy3010: Plaatje verkleind... Denk even aan de maximale maten. <<< Reageren
bus Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 heb ik niks aan de kaart van waar ie staat doet t niet en dat wil ik weten Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Ik weet alleen dat ze soms in downtown rondrijden. Als je de PC versie hebt kun je best een trainer gebruiken, daarmee kun je de Bus gewoon spawnen Trainer---->Klik hier voor download Bewerkt: 18 december 2006 door MartyCeha Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.