Jump to content

Bommen in schip de trap op?

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeey, ik zat laatst in SA-MP, en zag dat ze de bommen die op de karretjes in het vliegdekschip liggen op het dek hadden gekregen! Hoe moet dit nu? Ik krijg ze namelijk écht niet de trap op!

Alex :cab:

Geplaatst:

je moet gewoon in dat programma naar hetr schip gaan, en de bommen aanklikken. dan kijk je hoe ze heten. dan druk je helemaal beneden op 'new' en op search. type de naam daar in, en selecteer je object. druk nu op ok, en plaats hem waar je wilt. dit doe je door een beetje met de coordinaten te spelen.

:cya:

Geplaatst:

gewoon er naartoe met de pijtjes...

of heb je nog geen beeld? ga naar naar het laatste tabblad, vink sfse.ipl aan en render

Geplaatst:

Nog een vraag dan; als ik een object kopieer met rechtermuisknop menu en ergens andes doe plakken, staat er 'Please select a destination IPL from the placements window'... Hoe moet dit nu? Ik wil gewoon het item kopieren en een CM ernaast neerzetten...

Geplaatst:

dan moet je op het tweede tabblad drukken, en dan op bv sfse.ipl (het is waar hij de verandering dus opslaat).

om op te slaan moet je de ipl kiezen, dan boven de ipl op save drukken en vervolgens helemaal bovenaan op save drukken. :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...