Alexy Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Heeey, ik zat laatst in SA-MP, en zag dat ze de bommen die op de karretjes in het vliegdekschip liggen op het dek hadden gekregen! Hoe moet dit nu? Ik krijg ze namelijk écht niet de trap op! Alex Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 oh, dat kun je veranderen in MED (kort voor map editor). als je wilt kan ik je wel een link geven Reageren
Alexy Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Hell yeah! Bedankt Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 graag gedaan, wil je de link nog? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 ok hier is hij! http://gta.gamigo.de/download.php?do=download&id=7061 Reageren
Alexy Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Thanks! Ik snap alleen nog niet waar die bommen zijn en hoe ik ze ergens anders neerzet ... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 je moet gewoon in dat programma naar hetr schip gaan, en de bommen aanklikken. dan kijk je hoe ze heten. dan druk je helemaal beneden op 'new' en op search. type de naam daar in, en selecteer je object. druk nu op ok, en plaats hem waar je wilt. dit doe je door een beetje met de coordinaten te spelen. Reageren
Alexy Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Maare, hoe ga ik naar het schip daar? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 gewoon er naartoe met de pijtjes... of heb je nog geen beeld? ga naar naar het laatste tabblad, vink sfse.ipl aan en render Reageren
Alexy Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Het lukt! Bedankt!!! Reageren
Alexy Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Nog een vraag dan; als ik een object kopieer met rechtermuisknop menu en ergens andes doe plakken, staat er 'Please select a destination IPL from the placements window'... Hoe moet dit nu? Ik wil gewoon het item kopieren en een CM ernaast neerzetten... Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 dan moet je op het tweede tabblad drukken, en dan op bv sfse.ipl (het is waar hij de verandering dus opslaat). om op te slaan moet je de ipl kiezen, dan boven de ipl op save drukken en vervolgens helemaal bovenaan op save drukken. Reageren
Alexy Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Hmmm, hij slaat de 'bommen' niet op, maar andere dingen wel... iemand? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.