Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Kun je de autos in Wang Cars met een Editors Ofzo Vervangen met andere autos zoals Sultan vervang je dan met bijvoorbeeld Fortune kan dat

Geplaatst:

Op de PC kan dat ja. Hoe je dat doe zal ik even uitleggen. Iedere auto in het spel heb een soort van code. Die Codes vervang je van mekaar en dan staat er op een spawn plaats een andere auto.

Rullez :t

Geplaatst:

Volgens mij is dat ook mogelijk. Dan moet je gewoon die hele code daarzo weghalen. Maar dit weet ik niet zeker.

Geplaatst:

Ook al instaleer jij een spel dan krijg je meerdere mappen van het spel. Doe de CD erin Klik op openen, Maar niet afspelen! Daar zie je allemaal mappen. Dan moet je even verder kijken waar je de codes moet weghalen. Maar zorg wel dat je alles goed doe. Want straks verklo*t je het spel nog.

Geplaatst:
ok kan iemand anders dan misschien vertellen hoe dat bestand heet?

Dat ligt eraan, de wagen kan via de main.scm (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data) gespawnt worden, of via een IPL bestand (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps). Je zou met de mapviewer moeten kijken, staan de wagens in wang cars met de mapviewer, dan worden ze met de IPL gespawnt. Je moet met kladblok zoeken door de IPL bestanden totdat je de regel van de desbetreffende auto tegenkomt. Hierin kun je het ID nummer van de auto veranderen, en er zal een andere auto spawnen. Kun je hem niet vinden met de mapviewer? Dan word hij gespawnt via de main.scm en om dit te editten moet je hem openen met de Sanny builder en data wijzigen.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt maar helaas doet ie het bij mij niet zo goed. als ik hem probeer op te slaan krijg ik een vreemde error, iets van:

~$E$rror~

[DeBug] [ignore]

en dan werkt geen van beiden...

kan iemand anders misschien eventjes de autos weghalen bij wangcars? je kunt de code makkelijk vinden door 'elegy' in te typen bij zoek. alle autos moeten weg behalve de stratum. alvast bedankt!

Bewerkt: door $NeoSyp$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...