Jump to content

Grote hulp nodig bij GTA 2.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik stel nu ff al mijn vragen ik heb het spel gisteren gedownload maar ik snap er niks van.

Hoe moet je saven ?

Wat moet je in de eerste missie doen ? die opa belt me telkens op en andere gasten en dan moet ik zo naar die telefoons rijden en opnemen dan moet je (denk ik ) weer terug om Mission Passed te doen. :? En hoe moet je dan saven na die missie ? (ik weet niet of ik hem heb gehaald )

Geplaatst:
Ik stel nu ff al mijn vragen ik heb het spel gisteren gedownload maar ik snap er niks van.

Hoe moet je saven ?

Wat moet je in de eerste missie doen ? die opa belt me telkens op en andere gasten en dan moet ik zo naar die telefoons rijden en opnemen dan moet je (denk ik ) weer terug om Mission Passed te doen. :? En hoe moet je dan saven na die missie ? (ik weet niet of ik hem heb gehaald )

Na die missie kan je nog neit saven omdat je nog niet genoeg geld hebt.

Om te saven heb je 50000$ nodig.

En bij de eerste missie moet je inderdaad dei telefoons opnemen. (volgens mij om de stad te verkennen, weet ik ook niet zeker). :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe moet je saven ?

Allereerst welkom in de wereld van GTA 2. _O_

Ik zal eerst even uitleggen, hoe die eerste missie nu eigenlijk in elkaar zit. Je neemt de telefoon op en de 'pastoor' geeft je wat algemene informatie over de stad. Hij vertelt je dat de stad uit 3 grote gangs bestaat, namelijk de Zaibatsu (grijs), Yakuza (blauw) en Loonies (groen). Hij zou graag hebben dat je eens met je eigen ogen kunt zien, hoe de gebieden er nu eigenlijk uitzien en dat je kennis maakt met elke gang! Als je ze allemaal via de telefoon bezocht hebt, moet je terug naar de kerk om je beloning op te halen. Een wapen en een GTA 2 Badge.

Om te saven, moet je allereerst weten waar je het moet doen. Dat antwoord is de simpel: De kerk.

zizokp1.th.png

Ga de kerk binnen, om te saven

Als je genoeg geld hebt, dat wil dus zeggen $50.000, dan kan je naar de kerk gaan om je status op te slaan. Hoe je dit geld verdiend, dat maakt niet uit, zolang je het maar hebt! De kerk is door het Top Down View waarschijnlijk niet makkelijk terug te vinden. Hier bestaat een trucje voor, als je een TV Van in je bezit hebt, dan zal je zien dat de satelliet op het dak constant beweegt! De punt van de satelliet wijst steeds naar de kerk, dus zo is hij toch iets makkelijker terug te vinden. Ik hoop dat je het nu een beetje snapt, en als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust. :)

Edit:

Het grootste probleem is ik kan echt niet rijden in dit spel telkens ben ik busted of wasted omdat ik perongeluk al die mensen dood rijd en tegen politie wagens opknalt.

Ja, daar heb ik tot op heden ook nog problemen mee! Ik zou zeggen, blijf oefenen en je wordt vanzelf beter.

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

Het grootste probleem is ik kan echt nie rijden in dit spel telkens ben ik busted of wasted omdat ik perongeluk al die mensen dood rijd en tegen politie wagens opknalt.

Geplaatst:

hey misschien kan je eerst gaan kijken op wiki gta daar vindt je veel informatie over gta 2 en daar worden al je vragen beantwoord

• 1 maand later...
Geplaatst:

Hij heeft gelijk ^^ probeer gewoon eerst alles zelf onder controle te krijgen en kijk wat op www.wikigta.org, als je dan iets te vragen hebt, ik post graag ;)

>>> Door Dutchy3010: De antwoorden op zijn vragen zijn reeds gegeven, en jij voegt daar ook helemaal niets aan toe. Graag in het vervolg een post plaatsen die iemand op weg helpt...<<<

• 1 maand later...
Geplaatst:

WEet iemand waar je GTA2 gratis kan downloaden. Op de rockstar site kan dat maar als hij dan klaar is kan hij iets niet openen. Hulp graag!

Geplaatst:

Ik had het zelfde probleem. Ik heb aan een vriend

gevraagd of ie hem op een schijfje kan branden.

Je kan hem voor 5 piek bij Bol.com kopen geloof ik

Verder weet ik geen download sites.

Anders gewoon aan een vriend vragen of ie hem wil branden

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...