Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Wie kan mij even van het begin tot eind uitleggen hoe ik de driver mod van hier precies moet downloaden? Hij doet het neit... Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Wie kan mij even van het begin tot eind uitleggen hoe ik de driver mod van hier precies moet downloaden? Hij doet het neit... Gek, bij mij doet hij het wel. Probeer hem anders eens te downloaden van een andere site, bijvoorbeeld van »deze« of »deze«. Bij de laatste zit hij inbegrepen bij 'Spaceeinstein's All In One Mod.' Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Thanks! En nu? Bewerkt: 18 december 2006 door Koen- Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Thanks!En nu? Dat staat in de reamde. Als je de mod hebt gedownload zal je 3 bestanden tegen komen; 'handling.cfg', 'MAIN.SCM' en 'SCRIPT.IMG'. Het bestandje 'handling.cfg' plaats je in de volgende map: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data. De overige 2 bestanden; 'MAIN.SCM' en 'SCRIPT.IMG' plaats je in de volgende map: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Start een nieuwe game, de savegames zullen het niet meer doen. Let op: Maak wel een back-up van deze drie bestanden, zo heb je altijd nog het orginele bestand achter de hand! @ Hieronder, als je een back-up maakt van je bestanden, en die bestanden vervang je weer door de gedownloade, zullen je savegames het gewoon weer doen. Bewerkt: 18 december 2006 door -Matthijs- Reageren
Koen729 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Savegames zullen het niet meer doen? Nvm dan... Reageren
yvea0 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Savegames zullen het niet meer doen? Nvm dan... Als je de mod weghaalt, of sa opnieuw instaleerd blijven je save games hoor en dan kan je ze WEL gebruiken Alleen heb je dan niet de mod meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.