White Gold Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Na een hele hoop GTA's met veel easter eggs lijkt het me leuk om erover na te gaan denken wat voor easter eggs er in zullen zitten . Hieronder zal ik een rijtje zetten met alle ideeën dat is misschien wel eens leuk om door te lezen:D - Ideeën: De "verstelbare maan". De man in de ammu-nation met een R* shirt. De bovenste 2 zijn van mij en ik hoop dat er nog een hele hoop originele ideeën komen !
Thundercover Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Het is op dit moment een enorm vaag begrip, Easter Eggs, omdat de helft van alle EE's verwijzen naar de stad/omgeving waar de GTA op gebaseerd is. ONtopic: Ik denk dat er weer een aantal posters met grapjes erin zal zitten. En natuurlijk verwijzingen naar R*
Black Force Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 - er zit vast in het eerte filmpje weer een koffer met het rockstar logo erop... - vast wel weer grappige reclame borden en posters {zoals thundercover zei} - misschien nu ook voertuigen met reclame erop, net als de opleggers in GTA SA. meer zou ik nu niet kunnen verzinnen...
Boris H. Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Waarschijnlijk weer een boel reclame voor R*. Denk hierbij aan mensen met R* kleding, reclameborden bedrijven met een R* logootje in de naam. Boris H.
BigM Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik vind dat je daar nou nog niks over te zeggen hebt . Niemand kan in de toekomst kijken . Dus wacht hier nog even mee . Maar ik denk idd ook reclame
justinW Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Of bijvoorbeeld mensen die over R* praten.
Scarcetti Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 ik denk(hoop ook wel) dat er weer zoiets dom van R* ingezet word een beetje easter eggs da eigenlijk helemaal niks met he spel te maken heeft
DdJDean Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Billboards die verwijzen naar eerder verschenen GTA Games van Rockstar.
BigM Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 (bewerkt) Normaale peds die lijken op beroemde mensen of uit eerder verschenen gta's .Bekende gebouwen . Bewerkt: 21 december 2006 door Speciial_marc.5
Koen729 Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Behalve reclame voor R*, vast weer een hoop dingen waar we over kunnen praten
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik denk veel reclame voor Rockstar Games Maar ik denk ook wel dat ze misgien Saints Row voor gek willen gaan zetten Want Saints row is tog het beste naa GTA (denken ze )
Recommended Posts