Jump to content

Welke easter eggs kunnen we verwachten?

Recommended Posts

Geplaatst:

Na een hele hoop GTA's met veel easter eggs lijkt het me leuk om erover na te gaan denken wat voor easter eggs er in zullen zitten :D. Hieronder zal ik een rijtje zetten met alle ideeën dat is misschien wel eens leuk om door te lezen:D

- Ideeën:

De "verstelbare maan".

De man in de ammu-nation met een R* shirt.

De bovenste 2 zijn van mij en ik hoop dat er nog een hele hoop originele ideeën komen :D!

Geplaatst:

Het is op dit moment een enorm vaag begrip, Easter Eggs, omdat de helft van alle EE's verwijzen naar de stad/omgeving waar de GTA op gebaseerd is.

ONtopic: Ik denk dat er weer een aantal posters met grapjes erin zal zitten. En natuurlijk verwijzingen naar R* :cya:

Geplaatst:

- er zit vast in het eerte filmpje weer een koffer met het rockstar logo erop...

- vast wel weer grappige reclame borden en posters {zoals thundercover zei}

- misschien nu ook voertuigen met reclame erop, net als de opleggers in GTA SA.

meer zou ik nu niet kunnen verzinnen...

Geplaatst:

Waarschijnlijk weer een boel reclame voor R*.

Denk hierbij aan mensen met R* kleding, reclameborden bedrijven met een R* logootje in de naam.

Boris H.

Geplaatst:

Ik vind dat je daar nou nog niks over te zeggen hebt . Niemand kan in de toekomst kijken . Dus wacht hier nog even mee . Maar ik denk idd ook reclame :cya:

Geplaatst:

ik denk(hoop ook wel) dat er weer zoiets dom van R* ingezet word een beetje easter eggs da eigenlijk helemaal niks met he spel te maken heeft :bonk:

Geplaatst: (bewerkt)

Normaale peds die lijken op beroemde mensen of uit eerder verschenen gta's .Bekende gebouwen . :klap:

Bewerkt: door Speciial_marc.5
  • 2 weken later...
Geplaatst:

_O_ Ik denk veel reclame voor Rockstar Games _O_

Maar ik denk ook wel dat ze misgien Saints Row voor gek willen gaan zetten :)

Want Saints row is tog het beste naa GTA :{ (denken ze :*D )

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...