janjoker Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Hoe moet deze missie. FF duidelijk. Want je moet iets met een familie den maar wat je moet doen weet ik niejt. alvast bedankt Reageren
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 San andreas bevat 100+ missies, niet iedereen onthoud die naam.. kun je ff beschrijven wat je moet doen? dan zul je sneller antwoord krijgen! Reageren
janjoker Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Recruit a couple of Grove street families gang members. Dat staat er. Als je het niet weet wil je het dan ff vetalen Reageren
barry Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 Werf een paar van de straatfamilies van het Bosje de troepleden aan dat heb ik ook via een vertaler hoor :rolleyes: Reageren
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 je moet dus in je hood naar die gasten in het groen stappen, zorg dat je als wapen je VUIST hebt, druk R1 (mikken op hun) en druk dan op het pijltje links of rechts (ni zeker welke POSITIEF is) en dan komen die in jouw gang.. ik denk dat je er 2-3 kunt recruiten. Zoek dan een 4-deurs auto, stap in, ze gaan je volgen, en doe dan je opdracht verder. Als je iets niet snapt in het engels ga dan naar www.freetranslation.com Reageren
Pablo Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Geplaatst: 14 november 2004 :blink: waar hebben jullie het over Recruit a couple of Grove street families gang members recruteer een paar grove street bende leden oftewel loop naar een groen bende lid toe richt op hem druk op pijltje naar boven dan loop die groene lid met je mee, doe dit bij elk bende lid netzolang tot je niemand meer bij je kleine bende krijgt ( ik kan er 9 meenemen) TIP: als je eenmaal met die bende opstap bent druk dan.... pijltje omlaag cj zegt: wait here/ wacht hier pijltje omhoog cj zegt: come here/ kom hier nog een tip: als je gaat schieten naar rivaliserende bendeleden ga dan wat van je eigen bendeleden afstaan want die sullen lopen vaak voor je geweer waardoor je hun door de kop schiet, dit komt je respect niet te goede Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.