Jump to content

fout in die missie waar je daty huis in d fik moet doen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben bijj die missie dat wordt je opgebeld door zon agent en dan moet je naar die donut bar. dan moet je dat gangsta huis in de fik steken dan moet je denise redden en naar huis brengen maar dan blijven die zwarte balken om het beeld staan van de cutscene en zij loopt maar wat in het rond en slaat iemand van een motor en ik kan nix doen 'kheb mn ps2 mr uitgezet mr weet nie wat ik moet doen hulp graag>????

Geplaatst: (bewerkt)

Heb je cheats gebruikt? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat je de Riot-cheat of een dergelijk aan hebt staan, waardoor de peds gaan vechten met elkaar.

Normaliter moet je namelijk Denise naar huis rijden na haar te hebben gered, waarna je voor haar huis moet stoppen en je de cutscene ziet waarin ze uitstapt en (als het goed is) haar huis binnengaat. Dan zou je de besturing terug moeten krijgen en de 'Mission Passed' tevoorschijn zien komen.

Wanneer je geen cheats hebt gebruikt, zou ik je aanraden om de missie nog eens te proberen (dus tweede keer) om te kijken of hetzelfde gebeurt. Het kan namelijk ook een bugje zijn geweest.

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:
Heb je cheats gebruikt? Ik heb namelijk sterk het vermoeden dat je de Riot-cheat of een dergelijk aan hebt staan, waardoor de peds gaan vechten met elkaar.

Normaliter moet je namelijk Denise naar huis rijden na haar te hebben gered, waarna je voor haar huis moet stoppen en je de cutscene ziet waarin ze uitstapt en (als het goed is) haar huis binnengaat. Dan zou je de besturing terug moeten krijgen en de 'Mission Passed' tevoorschijn zien komen.

Wanneer je geen cheats hebt gebruikt, zou ik je aanraden om de missie nog eens te proberen (dus tweede keer) om te kijken of hetzelfde gebeurt. Het kan namelijk ook een bugje zijn geweest.

Ik gebruikt soms cheats maar die riot cheat en funhouse enz. doe ik nooit (alleen als ik het spel niet opsla)

maar ik zal hem nog een x proberen

Geplaatst:

Ik denk niet dat het de cheats zijn die de missie voor hem onbehaalbaar maken, maar een glitch/bug die ervoor zorgt. Ik heb dit probleem namelijk wel eens eerder gehoord, je kon haar gewoon mee naar haar huis brengen maar ze wou haar huis dan niet in. Ik heb net voor je rond gezocht, en ik zie veel meer mensen met dit probleem. Er was iemand die zei: 'Neem haar mee uit eten.' Dat zou je kunnen proberen, stap met haar in een auto en ga bijvoorbeeld naar de Burger Shot. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd.

Als je de zoekfunctie gebruikt hier op het forum, en je zoekt op de woorden Burning Desire, dan zie je op de 3e en 4e pagina veel mensen met dit probleem, mocht je tijd hebben check het eens. Misschien zit er een oplossing tussen. Zie hier de zoekresultaten.

Geplaatst:

Ik raad je aan om de volgende keer lang te wachten. Ik heb het ook eens gehad en na ongeveer 10 minuten ging Denise eindelijk naar binnen. Ik dacht zelf ook altijd dat het door de pedestrian chears kwam, maar ik durf dat niet meer met zekerheid te zeggen.

Geplaatst:
Ik denk niet dat het de cheats zijn die de missie voor hem onbehaalbaar maken, maar een glitch/bug die ervoor zorgt. Ik heb dit probleem namelijk wel eens eerder gehoord, je kon haar gewoon mee naar haar huis brengen maar ze wou haar huis dan niet in. Ik heb net voor je rond gezocht, en ik zie veel meer mensen met dit probleem. Er was iemand die zei: 'Neem haar mee uit eten.' Dat zou je kunnen proberen, stap met haar in een auto en ga bijvoorbeeld naar de Burger Shot. Neem haar daarna weer mee naar huis. Ik garandeer je niet dat het werkt, ik heb het nog nooit uitgeprobeerd.

Als je de zoekfunctie gebruikt hier op het forum, en je zoekt op de woorden Burning Desire, dan zie je op de 3e en 4e pagina veel mensen met dit probleem, mocht je tijd hebben check het eens. Misschien zit er een oplossing tussen. Zie hier de zoekresultaten.

ik zal kijken maar de balken van het filmpje bleven staan duz kon ik haar niet mee uit ete nemen ik kon helemaal nicx

Geplaatst:

Even gezocht en de mogelijkheden opgeschreven:

Toggling the PS2 display options:

1. Boot the Playstation 2 with no disc in the drive.

2. Highlight System Configuration, press the triangle button.

3. Highlight Playstation Driver and press the triangle button.

4. Try to toggle the disc speed between it's current setting and the other

available setting (so if its set to normal, change it to fast, and vice

versa).

5. Exit back to the main menu then insert the game disc and try again.

6. If it still doesn't work then Boot the Playstation 2 with no disc in the

drive again and follow the instructions detailed in steps 2-3 but instead

of selecting disc speed, select the option for Texture Mapping.

7. Again toggle between the two available settings.

8. Exit back to the main menu then insert the game disc and try again.

Using the Automatic-Diagnosis feature:

1. Go to the main menu (again after booting the Playstation 2 with no disc

in the drive).

2. Press the triangle button.

3. Highlight Console and press the triangle button again. This should give

the option to turn the Diagnosis feature on or off.

4. Turn Diagnosis on and then start the Playstation 2 with the game CD in

the drive.

Andere Topics gevist:

Klik

Klik

klik

klik

klik

Oplossingen uit die topics:

- Save game eens op een andere slot saven (dus voordat je de missie begint)

- CD proberen schoon te maken (ietwat vochtige doek en zachtjes wrijven)

- Alleen in rode marker rijden wanneer er geen auto's rijden (en waarschijnlijk ook geen peds).

- Nieuwe Game beginnen

Mogelijkheid met betrekking op cheats:

Pedestrians riot:

Note: When this code is enabled at the beginning of a game (for example, to win a car race), any time after that during intermission sequences, the CPU will still act as if that code is still in effect. For example, when you drop off Denise, she will never go into her house. This will also prevent you from dating Michelle, Helena, and Barbara, because when you approach them they will either try to fight or shoot you.

MarkstallioN.

(...)

Using codes too frequently can also cause problems in the mission where you take pictures for Toreno, Jizzy, Ryder, and T-Bone (Photo Opportunity), and the one where you save Denise from the burning building (Burning Desire). The game may freeze in Photo Opportunity, and Denise will wander but never go in her house in Burning Desire.

Nog een topic van GTAForums gevist:

klik

Dat is zo'n beetje alles wat ik kon vinden, hopelijk heb je er wat aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...