Wrieh Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 wil iemand deze missie voor mij doen? Heb je wapens nodig koop ze dan maar. De download link van de savegame alvast bedankt groeten jensbrinkman
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 wil iemand deze missie voor mij doen?Heb je wapens nodig koop ze dan maar. De download link van de savegame alvast bedankt groeten jensbrinkman Doe ik! Ik ben het gisteren helemaal vergeten, nu deed mijn SA het niet en moet ik eigenlijk mijn pc opnieuw starten. Daar heb ik echter geen tijd voor, omdat ik snel naar school moet, en ik ben pas rond half zes thuis. Iemand anders mag hem doen...
HerrieM Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 (bewerkt) Gehaald: End of the Line + Respect De storyline is afgesloten gefeliciteerd!! Als je nog wilt zien wat je gemist hebt in de missie en de daarop volgende cutscenes kun je ze via deze site bekijken. Veel plezier ermee. Bewerkt: 19 december 2006 door HerrieM
Recommended Posts