DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Hallo allemaal ik heb besloten een mod te maken voor GTA VC die de Cuban Hermes vervangt het is niet zo moeilijk om dit te doen maar dan heb ik wel screens nodig Dus mijn vraag is : Heeft iemand voor mij een foto van een Cuban Hermes uit VCS die goedzicht baar is aan de voorkant ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The GamerII Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 niet zo moeilijk de cuban hermes is precies hetzelfde alleen het zwart van de auto is wit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Ja maar tog zit er veel verschil in , de voorkant is moelijk to converten met Photoshop CS 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Ik kan wel effe zoeken of ik iets heb, denk het haast niet maar ja. Het is altijd de moete waard om even te kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Precies jongen , als iemand een PSP heeft met de cheatdevice van Mr. Carter dan kun je me nog meer helpen , EDIT : HET HEEFT GEEN HAAST HOOR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big-gangster Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 hey hopelijk heb je hier wat aan sorry voor het kleine plaatje wacht even ik maak het wel groter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Sorry , maar wel aardig dat je het hebt opgezocht ik heb een beetje grote foto's nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big-gangster Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 hier is je plaatje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 God******* Hier heb wat aan !! Bedankt man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Oosterse-Gang Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 Mooi toch dat iemand wil helpen. Had het ook wel willen doen maar weet niet hoe je een screenshot via je psp maakt. Anders stond er mischien wel een plaatje op de site van vcs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big-gangster Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2006 hey um oosterse gang dit plaatje heb ik gewoon via google gevonden hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DJ-JoeY Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 december 2006 Afkraker , ik vindt het heel aardig van hem hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.