yvea0 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Ik heb mta, alleen: Hoe moet je je wereld maken?die objecten neerzette enzo??? Is dit heel moeilijk? Of heel makelijk Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 als het goed is zit bij MTA een map editor. die kun je gebruiken. hiermee kun je de kaart veranderen, maar ook checkpoints toevoegen. en zelfs pickups. en als je deze map permanent (zonder pickups/checkpoints) wilt hebben, verander hem dan met MED (map editor) Reageren
yvea0 Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 als het goed is zit bij MTA een map editor. die kun je gebruiken. hiermee kun je de kaart veranderen, maar ook checkpoints toevoegen. en zelfs pickups. en als je deze map permanent (zonder pickups/checkpoints) wilt hebben, verander hem dan met MED (map editor) Sorry, maar ik snap het niet egt maar tog bedankt Reageren
Arjen Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Start MTA:SA op, zoek in het menu naar Map Editor en ga je gang maar. [dit hoort btw. in het MTA forum ] >>> Door Dutchy3010: Klopt, verplaatst dus.<<< Reageren
yvea0 Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 maar... Ik zie races waarbij ze echt heeeeel veel objecten gebruiken allemaal PRECIES naast elkaar de wegen... HOE DOEN ZE DAT? Reageren
RTS Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Gewoon goed plaatsen, en het gebruik van de toetsen. CTRL+Home of CTRL+End etc etc, maar dit zie je ook allemaal in de Map Editor zelf. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.