Jump to content

storyline

djrm

Recommended Posts

hey, ik heb net de storyline voor vice city gedownload maar,

ik moet hem plaatsen in deze: C:\Documents and Settings\nicky\My Documents\GTA Vice City User Files map maar die map heb ik niet waar moet ik hem dan plaatsen?

De savegame moet toch echt in de map GTA Vice City User Files gezet worden, maar het kan zijn dat je hem niet kunt vinden in mijn Documenten. In dat geval doe je even het volgende: Ga naar Start --> Zoeken. Plaatje:

zoekenxw0.png

Klik nu op Alle bestanden en mappen. Plaatje:

zoeken2dd5.png

Vul dit in als zoekopdracht: GTA Vice City User Files. Zorg er ook voor dat er 'vaste schijven', of 'C:' bij 'Zoeken in:' staat. Plaatje:

zoeken3tp2.png

Klik nu op zoeken, en het zoeken begint. :) De computer gaat nou kijken of hij de map GTA Vice City User Files ergens kan vinden. Wacht ongeveer 5 minuutjes. Dan vindt hij hoogst waarschijnlijk de map GTA Vice City User Files wel, want als je die map niet hebt, kun je (volgens mij) geen GTA Vice City spelen. Plaatje:

zoeken4nu9.png

Zoekt en gij zult vinden. :D

Veel succes ermee, en hopelijk veel plezier met het spelen van de savegame. :)

Delen op andere websites

De map die hij geeft IS de mijn documenten map ;)

Maargoed. misschien zit je op de foute schijf? Ik heb een C, D en F schijf, en alledrie beschikken over een mijn documenten map, alleen omdat Windows op de D; staat geinstalleerd, staat de Vice City User Files map dus in de Mijn Documenten op de D;.

Als je gewoon de goede map wilt hebben moet je gewoon even op start drukken en als het goed is staat er daar ook Mijn Documenten bij, waarschijnlijk staat 'ie daar.

Hoop dat je hier iets aan had ;)

-Sdajafol

Delen op andere websites

Als je geen GTA Vice City User Files hebt in je map 'Mijn documenten' kun je die gewoon simpel zelf aanmaken. Je gaat naar de map 'Mijn documenten' , links van je zie als het goed is staan; *een nieuwe map aanmaken, Daar klik je op, en je geeft het de naam GTA Vice City User Files. In die map plaats je dan je savegames. De overige bestanden die altijd in je 'User Files' staan komen er dan automatosch na het spelen bij.

PS: Ik doe dit ook altijd nadat ik GTA heb geïnstaleerd, want na een instalatie heb je die map nog niet. Ik heb dan geen zin om apart te gaan saven, want pas dan wordt de map aangemaakt.

Delen op andere websites

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...