olibol Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 hi mensen. weet er iemand hoe ik aan die verdomde coach geraak? ik heb al gekeken op wikiGTA en er zijn dus 2 plaatsen waar je er een kan vinden. Een plaats in san fierro en een in los santos. die in los santos klopt niet want er staat er nooit een als ik er ga kijken, en die in san fierro staat er wel maar is op slot Reageren
bus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 je moet goed kijken die in los santos staat in dillimore voor een cafe Reageren
Proximitus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Die bij san fierro staat, zit zeker geen slot op. ik heb hem zelf al eens gejat en die was gewoon open hoor.. Reageren
Goliat Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Hij staat er toch wel degelijk, al helemaal in SF. Daar ga ik altijd in rijden als ik niets te doen heb, ik ga dan gelijk van de heuvel af: Weeeeee! Waarschijnlijk kijk je niet helemaal goed, hij staat daar op een parkeer plaats volgens mij samen met een comet. Ik maak voor de zekerheid nog wel een screen van de plek in SF en als dat niet helpt kan je altijd je save-game plaatsen en dan wil ik wel de coach voor je pakken en in een garage naar keuze zetten. Edit: Ik heb niet goed gelezen, het gaat om die boven LS die je niet kan vinden. Daar kan ik alleen maar over zeggen dat je waarschijnlijk pech hebt met het wel of niet opslot staan van de coach. Probeer het op een andere dag(de dag kan je zien door op Tab te drukken) en waarschijnlijk staat de coach dan niet op slot. Edit2: Ik heb in het dorpje boven LS gekeken, zoals op WikiGTA is aangegeven. Ik kan daar geen coach vinden, en ik heb het bij meerdere dagen geprobeerd. Ik vrees dat dit een foutje van WikiGTA is. Dat neemt niet weg dat je de coach alsnog kunt vinden, zoals ik al zei in SF(kijk op verschillende dagen) of plaats je save-game(te vinden in: Mijn Documenten -> San Andreas User Files, daar is een .B bestand te vinden dat er zo uit kan zien: GTASAsf1.b de 1 staat voor het slotje waar je de game hebt gesaved. Bewerkt: 18 december 2006 door Goliat Reageren
olibol Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 heeeeeeeeeel erg bedankt!!!! het is mij gelukt!! nogmaals bedankt, jullie hebben mij uit mijn depressie geholpen Reageren
bus Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 hij staat er heel soms in dat dorpje Reageren
Pietje II Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Het is op WikiGTA niet fout aangegeven hoor, want ik weet nog goed dat er in Dillimore bij dat café waar Catalina in de missie First Date zo'n heisa stond te maken op de parkeerplaats aan de westkant ervan een Coach staat geparkeerd. Ik denk dus dat het een kwestie is van even weggaan en vervolgens terug komen. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 even ter extra informatie, hij rijdt ook vaak (in grote aantallen) rond op de snelweg vanuit Bayside town (ga dan richting LV) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.