L Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is? Grtz, Léon-San Andreas Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is?Grtz, Léon-San Andreas Op deze pagina van WikiGTA vind je alle beloningen voor het behalen van de 100 % bij elke vriendin: *KLIK*. Op die pagina is te zien dat je voor je vriendin uit Las Venturas (Millie Perkins) geen aparte beloning krijgt voor het behalen van de 100 %, aangezien je van haar de keycard krijgt voor de missie "Breaking The Bank At Caligula's" Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is?Grtz, Léon-San Andreas Het meisje uit Las Venturas heet Millie Perkins, je zegt zelf al dat je daar steeds heen gaat in je gimp suit. Als je op 35% zit, krijg je een key-card. Die key-card heb je nodig om de missie "Breaking the bank at Caligula's" te spelen. Als je met Millie 100% hebt, krijg je geen beloning, dit in tegenstelling tot de andere vriendinnen waar je wel een beloning krijgt. Op deze pagina zie je alle beloningen die je krijgt bij een 100% relatie met de vrienden/dates. Reageren
Moonbeam Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Beste Léon-San Andreas, Als je een vriendin 100% haalt krijg je een pak (Lees kleren) van die vriendin om te dragen, je hebt hier niet veel tastbaars aan en loopt dus niet veel mis. Bij het 'Las-Venturas meisje' krijg echter je niets de 100% maar enkel, eerder al, de Key card die nodig is voor de missie >Breaking The Bank at Caligula's < Meer info over de dates en wat voor pakken je krijgt is >Hier< te vinden, veel succes! Mvg, Moonbeam Reageren
L Geplaatst: 18 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is?Grtz, Léon-San Andreas Op deze pagina van WikiGTA vind je alle beloningen voor het behalen van de 100 % bij elke vriendin: *KLIK*. Op die pagina is te zien dat je voor je vriendin uit Las Venturas (Millie Perkins) geen aparte beloning krijgt voor het behalen van de 100 %, aangezien je van haar de keycard krijgt voor de missie "Breaking The Bank At Caligula's" bedankt, ik heb niet iets boeiends gemist Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is?Grtz, Léon-San Andreas Op deze pagina van WikiGTA vind je alle beloningen voor het behalen van de 100 % bij elke vriendin: *KLIK*. Op die pagina is te zien dat je voor je vriendin uit Las Venturas (Millie Perkins) geen aparte beloning krijgt voor het behalen van de 100 %, aangezien je van haar de keycard krijgt voor de missie "Breaking The Bank At Caligula's" bedankt, ik heb niet iets boeiends gemist Je mist sowieso niets, want je kan altijd weer opnieuw terug gaan naar die vriendinnen om de relatie op te bouwen tot de 100%, mits je ze natuurlijk niet vermoord hebt... Dus als je naar Los Santos gaat, kan je zo weer aanpappen met Denise. Let wel op, dat als je in de betreffende stad van de vriendin bent, en je gaat er niet even langs, dat er dan weer percentages afgaan. Maar je mist niets, want je kunt altijd nog terug . Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Je mist sowieso niets, want je kan altijd weer opnieuw terug gaan naar die vriendinnen om de relatie op te bouwen tot de 100%, mits je ze natuurlijk niet vermoord hebt... Dus als je naar Los Santos gaat, kan je zo weer aanpappen met Denise. Let wel op, dat als je in de betreffende stad van de vriendin bent, en je gaat er niet even langs, dat er dan weer percentages afgaan. Maar je mist niets, want je kunt altijd nog terug .Ik heb dit zelf eigenlijk nooit uitgeprobeerd; maar stel dat je bijv. lang in LS blijft hangen en nix doet met Denise dan zal uiteindelijk het percentage op 0% komen, kan je ook dan nog steeds naar haar toe om 'n relatie op te bouwen?(De oysters even buiten beschouwing gelaten, want die oesters doen wonderen ) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 Je mist sowieso niets, want je kan altijd weer opnieuw terug gaan naar die vriendinnen om de relatie op te bouwen tot de 100%, mits je ze natuurlijk niet vermoord hebt... Dus als je naar Los Santos gaat, kan je zo weer aanpappen met Denise. Let wel op, dat als je in de betreffende stad van de vriendin bent, en je gaat er niet even langs, dat er dan weer percentages afgaan. Maar je mist niets, want je kunt altijd nog terug .Ik heb dit zelf eigenlijk nooit uitgeprobeerd; maar stel dat je bijv. lang in LS blijft hangen en nix doet met Denise dan zal uiteindelijk het percentage op 0% komen, kan je ook dan nog steeds naar haar toe om 'n relatie op te bouwen?(De oysters even buiten beschouwing gelaten, want die oesters doen wonderen ) Het is zo dat het eraf gaat, wanneer je haar in de steek laat, en erbij komt als je met haar date. Ik weet niet of hij uberhaupt op 0% kan komen, want het gaat er telkens maar bij beetjes af, terwijl je eigenlijk al behoorlijk wat percentages hebt. Ik denk dat je gewoon altijd nog kunt daten, mits je de vriendin niet vermoord hebt natuurlijk, want ik vrees dat ze dan niet meer met je uit wilt (of kan..). Reageren
Rivel Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik heb bij haar geen 35%! Maar ik mag toch door naar de missie's van back to los santos! Moet ik die dan achteraf doen? Die missie dat ikd e bank moet overvallen? lifs, Rivel Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Breaking the Bank at Caligulas is een zogenaamde zij-missie. Net als die van Zero. Wil je het spel voor de volledig 100% uitspelen zul je ze moeten doen, maar voor de story-line is het niet noodzakelijk. Dus je kan makkelijk door naar Back to Los Santos, maar als je streeft naar perfectie zul je straks nog even terug moeten Reageren
Koen729 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Ik heb bij haar geen 35%! Maar ik mag toch door naar de missie's van back to los santos! Moet ik die dan achteraf doen? Die missie dat ikd e bank moet overvallen?lifs, Rivel Tip: koop het huis (Hotel Suite) bij haar in de buurt, date haar dan telkens totdat je de 35% hebt, doe dan de overval, want dit levert 100.000 op! Ga dán pas naar LS. Reageren
Rivel Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Tjah ja, ik zit al in LS en heb die suite al! Ik moet enkel nog de laatste missie doen! Maar ben te lui om al die bendes te veroveren! lifes, Rivel Reageren
Bigfoot414 Geplaatst: 20 december 2006 Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Zonde, gangs veroveren is juist een van de leukere dingen aan GTA:SA Reageren
L Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 beste leden, ik ben nu bij de missies van las venturas. Ik heb geloof ik al 3 vriendinnen gehad. Eerst een blanke in Los Santos, toen een getinte bij badlands en daarna weer een blanke bij San Fierro. voor alledrie heb ik weinig tot niks gedaan. ik ben nu bij de vierde waar ik allemaal gare dingen doe in een zwart pak. Bij de eerste 3 heeft de progress nooit op 100% gestaan. Ik meen dat je dan wat krijgt. Wat ben ik misgelopen en wat krijg je als de progress met het meisje uit las venturas 100% is?Grtz, Léon-San Andreas Op deze pagina van WikiGTA vind je alle beloningen voor het behalen van de 100 % bij elke vriendin: *KLIK*. Op die pagina is te zien dat je voor je vriendin uit Las Venturas (Millie Perkins) geen aparte beloning krijgt voor het behalen van de 100 %, aangezien je van haar de keycard krijgt voor de missie "Breaking The Bank At Caligula's" bedankt, ik heb niet iets boeiends gemist Je mist sowieso niets, want je kan altijd weer opnieuw terug gaan naar die vriendinnen om de relatie op te bouwen tot de 100%, mits je ze natuurlijk niet vermoord hebt... Dus als je naar Los Santos gaat, kan je zo weer aanpappen met Denise. Let wel op, dat als je in de betreffende stad van de vriendin bent, en je gaat er niet even langs, dat er dan weer percentages afgaan. Maar je mist niets, want je kunt altijd nog terug . Ik heb ze niet vermoord, maar hoe kan je dan weer met ze aanpappen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Heb je al bloemen gehaald? Want je hebt wat goed te maken en 't 1 en ander uit te leggen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.