Nemean^inf Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Oke ik ben niet n00bish, kheb best verstand van MSN en ik weet best hoe ik die kan veranderen. Nu wil ik dus me naam veranderen en dit gaat niet meer want het vakje voor je naam is donker bruin/grijs. Dus kan niks invullen en nu staat er dus "bob". Iemand een idee? [Edit]: Door de hulp van Arno is het opgelost, bedankt voor de gene die toch wouden helpen. [Edit 2]: Hier onder, Dat kon niet zei ik. Bewerkt: 18 december 2006 door -supremecars- Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 december 2006 Rapport Geplaatst: 18 december 2006 (bewerkt) Oke ik ben niet n00bish, kheb best verstand van MSN en ik weet best hoe ik die kan veranderen.Nu wil ik dus me naam veranderen en dit gaat niet meer want het vakje voor je naam is donker bruin/grijs. Dus kan niks invullen en nu staat er dus "bob". Iemand een idee? [Edit]: Door de hulp van Arno is het opgelost, bedankt voor de gene die toch wouden helpen. Druk eens op je naam, en dan ''Persoonlijke Instellingen'' *EDIT: Had je Edit niet gelezen Bewerkt: 18 december 2006 door DaddyPimp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.