Jump to content

December Contest!

Recommended Posts

Geplaatst:

bannerdecembercontest20go3.png

Welkom bij het officiele December Contest Topic!

Het is alweer december, de maand van de gezelligheid en feestdagen, bij een gezellige maand hoort een gezellige contest, met betrekking tot onderwerpen als: Kerst, Oudjaar, Sneeuw, Vuurwerk, Kerstbomen, Oliebollen, noem maar op!

Meedoen?

Iedereen mag meedoen, je mag zelfs met Paint meedoen! Het is overigens December ;)

Ook zitten er geen size regels aan vast, het mag alles zijn, een Sig, een Wallpaper mag allemaal! (Zolang je alles maar zelf maakt)

Animatie mag ook, niet zo heel veel regels dus! :)

Als je mee wilt doen stuur je gewoon je sig in naar mij of naar Levi via PB! Dit moet iig in de PB staan:

Titel: December Contest

Text: Ik wil graag meedoen met December Contest, dit is mijn ontwerp:

Je ontwerp mag uiterlijk 23 December verzonden zijn, dan zet ik ze in dit topic en mag er gestemd worden!

3 Dagen kan een beetje kort zijn, maar de december contest is meer voor de lol en gezelligheid!

Succes met designen en een prettige December maand!

.Levi. & Slimm

Gelieve hier niet posten, vragen kun je altijd melden via Pb naar ons.

Geplaatst:

Kom op jongens, zoveel heb ik er nog niet binnen gekregen :(. Het hoeft niet al te proffesioneel, als het maar leuk is! :)

Ik heb de datum tot 23 December verlengd, dus jullie hebben nog 2 dagen ;).

Geplaatst:

STEMMEN!

Dizzee:

decembercontesttj6.png

Goliat:

decembercontestkerstqz9.jpg

Ferre:

decembercontestje2.th.png

†SAW†:

pasenub8.jpg

Stemmen kan tot 30 December. Ik had gehoopt dat er wat meer inzendingen kwamen, maar het is zoveel als jullie ervan maken ;).

Veel plezier en pretting feesdagen!

.Levi. & Slimm.

Geplaatst:

Mijn stem gaat Dizzee, ik vindt hem er leuk en gezellig uitzien. Ik twijfelde wel wat tussen Goliat en Dizzee, het design van Goliat straalt warmte en gezelligheid uit, maar mijn gevoel zegt toch Dizzee.

Geplaatst:

Goliat kijgt mijn stem, hij heeft mooi het effect gegeven alsof het een oudschilderij ofzo is. Dat vind ik wel leuk.

Succes allemaal ;)

Geplaatst:

Het is een beetje fout om dit te posten, maar er zijn wat problemen en mijn plaatje is niet te zien via de link in Slimm's post. En misschien loop ik wat stemmen mis als ik ene PB stuur, want dat kan eventjes duren.

decembercontestje2.th.png

[URL=http://img413.imageshack.us/img413/4548/decembercontestje2.png]
[IMG=http://img413.imageshack.us/img413/4548/decembercontestje2.th.png][/URL]

(De Enter tussen het begin van de URL tag en de IMG tag even weghalen)

Nu ik toch post: Ik stem op Dizzee. Die van SAW en Dizzee vond ik lekker vrolijk. Die van Goliat is ook een prachtig (schilder)werkje alleen niet zo mijn stijl. Nog veel succes allemaal :)

>>> Door Slimm: Fixed, sorry voor het ongemak :)<<<

Geplaatst:

Mijn stem gaat naar Goliat. Ferre, SAW en Dizzee hebben alledrie prachtige dingen in elkaar gezet, maar ik vind ze niet bij het kerstgevoel (voor zover ik die ken) passen. Daarom ook mijn keuze voor Goliat. Allevier nog veel succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...